هدفون شیک ANC به زودی گران خواهد شد

اگر هدفون نیز در این کشور فقط با قیمتی در حدود 150 یورو ارائه می شود، نسبت قیمت به عملکرد مثبت در واقع به طور قابل توجهی تغییر می کند. علاوه بر طراحی واقعاً غیرمعمول، ما همچنین متوجه حذف نویز فعال مفید Nothing Ear (1) شدیم. از سوی دیگر، اگر برای صدای با کیفیت بالا ارزش قائل هستید، به هر حال باید دست خود را از هدفون دور نگه دارید – صرف نظر از قیمت.





منبع

گوشی Nothing Ear (1) در جولای 2021 به طور رسمی معرفی شد و دو ماه بعد با قیمتی در حدود 100 یورو به فروش رسید. از آن زمان، قیمت فقط کمی تغییر کرده است – اما اینطور نخواهد ماند. همانطور که کارل پی بنیانگذار Nothing اکنون تأیید کرده است، هدفون های کوچک نباید ارزان تر باشند، بلکه به طور قابل توجهی گران تر باشند. با یک اضافه بها 50 درصد قابل انتظار است

طبق گفته Pei، گوشی Nothing Ear (1) از 26 اکتبر در ایالات متحده با قیمت 149 دلار در دسترس خواهد بود. “افزایش هزینه” کلی به عنوان دلیل ذکر شده استبدون پرداختن به جزئیات بیشتر Pei همچنین بیان می کند که این هدفون در طول زمان 15 بروزرسانی سیستم عامل و تنظیم را دریافت کرده است. امروز یک “محصول کاملاً متفاوت” خواهد بود (منبع: کارل پی در توییتر).

بهترین هدفون در یک نگاه:

تا 26 اکتبر این هدفون هنوز در فروشگاه رسمی Nothing با قیمت 99 دلار آمریکا موجود است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت قیمت ها را در اروپا نیز افزایش خواهد داد یا خیر. در آلمان Nothing Ear (1) با قیمت 99 یورو وجود دارد، در آمازون آنها در نسخه های سفید و مشکی با قیمت 89.99 یورو در دسترس هستند (به آمازون مراجعه کنید).

Nothing Ear (1): هدفون داخل گوش با جزئیات

آیا گوش Nothing (1) برای 150 یورو ارزش دارد؟

اگرچه هدفون کوچک ANC Nothing Ear (1) بیش از یک سال است که در بازار وجود دارد، اما به زودی به طور قابل توجهی گران تر خواهند شد. افزایش شدید قیمت قبلاً برای ایالات متحده تایید شده است و اروپا نیز می تواند دنبال کند. هدفون های بی سیم را هنوز هم می توان با قیمت قدیمی خریداری کرد.

Nothing Ear (1): هدفون ها بسیار گران تر می شوند

اطلاعات بیشتر در مورد گوش Nothing (1) در ویدیو: