هایلایت دزدان دریایی 50 درصد کاهش یافته است


توجه طرفداران دزدان دریایی: در Steam اکنون می توانید با 50 درصد کمتر وارد ماجراجویی های پرتلاطم در دریای آزاد شوید. قیمت MMO Sea of ​​Thieves در حال حاضر روی پلت فرم به نصف کاهش یافته است.

دریای دزد

با Sea of ​​Thieves، استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس به چیزی دست یافته است که یوبی‌سافت چندین دهه بر روی آن کار کرده است: ماجراجویی دزدان دریایی با دنیای باز، جایی که بازیکنان می توانند به صورت آنلاین برای پرسه زدن، کاوش و حمله به محتوای دل خود به صورت آنلاین متحد شوند. این بازی در حال حاضر به دلیل تخفیف گسترده در حال بازگشت به جدول پرفروش‌های Steam است.

Sea of ​​Thieves: Steam به فروش می رسد

در Sea of ​​Thieves شما به تنهایی یا با بازیکنان دیگر در یک جهان باز سفر می کنید، به شکار گنج بروید، جزایر اسرارآمیز را کشف کنید، غارت کنید و خدمه جدیدی را استخدام کنید به هوس به طور خلاصه، شما زندگی دزدان دریایی را دارید و می توانید به صورت موردی تصمیم بگیرید که آیا می خواهید با بازیکنان دیگر متحد شوید یا آنها را به عنوان دشمن درک کنید.

تریلر بازی Sea of ​​Thieves را اینجا ببینید:

تریلر گیم پلی بازی Sea of ​​Thieves: A Pirate’s Life

ماجراجویی دزدان دریایی از توسعه دهنده Rare نه تنها در بین بازیکنانی که مدت ها منتظر Skull & Bones هستند محبوب است. MMO در اپتیک کارتونی دارد با بیش از 240000 رای، امتیازی بسیار مثبت در استیم. در حال حاضر می توانید بازی سرویس زنده را با تخفیف 50 درصدی دریافت کنید – Sea of ​​Thieves به جای 39.99 یورو فقط 19.99 یورو قیمت دارد. این پیشنهاد تا 13 جولای 2023 معتبر است.

نسخه Sea of ​​Thieves 2023

نسخه Sea of ​​Thieves 2023

نادر با مسئولیت محدود

نمودارهای استیم: ضربه تیراندازی و فانتزی بسیار محبوب است

Sea of ​​Thieves با تخفیف 50 درصدی در چارت استیم قرار گرفت – بازی در حال حاضر در دسترس است درست پشت سر 10 لیست پرفروش ترین ها از نو. حتی بیشتر جلوتر، بازی‌های بسیار کاهش یافته دیگری مانند Hunt: Showdown یا Elden Ring وجود دارد. طرفداران دریانوردی باید شبیه ساز جدید و تحسین شده RPG Dave the Diver را نیز بررسی کنند. (منبع: Steam)

ترسناک علمی تخیلی را ترجیح می دهید؟ همچنین نسخه جدیدی در Steam برای طرفداران Alien وجود دارد:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع