نینتندو سوییچ: 8 بدترین اشتباه گیمرها



نینتندو سوییچ: 8 بدترین اشتباه گیمرها

تمام آنچه که می درخشد طلا نیست – و این در مورد فروشگاه الکترونیکی نینتندو نیز صدق می کند. وقتی به دنبال ماجراجویی‌های جدید برای نینتندو سوییچ می‌گردید، گیمرها بارها و بارها اعتماد می‌کنند در وعده های تبلیغاتی بزرگ، فروش و انتشار جدید جذاب. با این حال، در پایان، اغلب اینها خریدهای کاملاً بدی هستند.

ما 8 نمونه از خریدهای بد پشیمان شده را از نظرات یک موضوع Reddit در مورد این موضوع گردآوری کرده ایم.

بیایید با یکی از بدیهی ترین خریدهای بد برای بسیاری از بازیکنان شروع کنیم: 1-2 سوئیچ. این مجموعه کوچک بازی کوچک با توجه به نظرات بسیار خوب بود، اما قطعا ارزش قیمت اصلی آن 50 یورو را ندارد. بازیکنان نمی خواهند بیش از 15 تا 20 یورو برای آن هزینه کنند.

بازی‌های سونیک برای مدت طولانی آن‌طور که قبلا بودند، نیستند. چیزی که بسیاری از بازیکنان را در مورد Sonic Forces بازی سوییچ جلب می کند این است داستان لنگ و پایان بد اما در کل بازی طبق نظرات در حد وسط عقیم است.

بازی مخفی کاری Hitman فقط برای youflowerybitch در نینتندو سوییچ کار نمی کند. او نوشت:

من عاشق این سری هستم، اما نسخه Switch Cloud یک خرید بی فایده چون تقریبا غیر قابل پخش است با وجود اینکه من اینترنت خوبی دارم، اتصال همچنان قطع می شود. از هفته اول که بازی کردم، آن را لمس نکردم.”

بازی سرگرم کننده چند نفره Overcooked ممکن است مورد تحسین طرفداران قرار گیرد، اما یک نقطه ضعف بزرگ دارد. AtomicstereoZ10 می نویسد:

من هیچ دوستی ندارم و روی Switch Lite بازی می کنم. بازی بد است اگر به تنهایی بازی کنید.

سایر نظر دهندگان مخالف این هستند که بازی یا بازیکنان در co-op حتی آزاردهنده تر و به همین دلیل است که آنها در واقع ترجیح می دهند به تنهایی بازی کنند.

به نظر می رسد که جدیدترین بازی از سری «پارتی ماریو» نظرها را دوچندان کرده است. برخی از مفسران بازی رومیزی را کاملا خنده دار می دانند، بسیاری دیگر از بازی به خاطر آن انتقاد می کنند متوسط ​​بودن و پتانسیل هدر رفته آن

The_Bedtime_Boy از خرید بازی مستقل آینده‌نگر 198X پشیمان است، حتی اگر فقط 1 دلار فروش داشت. منظورش اینه که:

«(…) داستان و صداپیشگی همینطور بود شرمساری دیگران، من هنوز عصبانی هستم که آن دلار را برای آن خرج کردم.”

در پورت سوئیچ آرک، Puzzleheaded_Item_53 می نویسد:

“(…) بله، گرافیک بد است، اما من می توانم آن را نادیده بگیرم. مشکل اصلی من با Ark این است قیمت بالا و بسیاری از اشکالات و اشکالات در بازی. و این واقعیت که این پورت احتمالاً دیگر هرگز به روز رسانی نخواهد شد.”

خوشبختانه اکنون می توانید بازی را به جای 60 یورو با حدود 20 یورو دریافت کنید.

کاربر Reddit SobbleWobble69 از خرید بازی زیبای پوکمون نه به خاطر خود بازی، بلکه به دلیل تصمیمات بد خودش پشیمان است. او نوشت:

“من نمی دانم چرا آن را خریدم. من از Let’s Go خوشم آمد، ایو، اما نمی دانم چرا این کار را کردم و نه نسخه دیگر خریده است.”

گاهی اوقات انگشتان شما سریعتر از سرتان هستند.

همه بازی‌های نینتندو سوییچ موفق نیستند. با برخی از بازی ها، صاحبان سوییچ پس از خرید واقعاً از خرید ناراحت بودند. اما کدام بازی ها؟ واقعا محبوب هستند، شما می توانید در اینجا پیدا کنید:



منبع