نینتندو اینگونه قمار نمی کند

پارتی سوپر ماریو – تریلر مقدماتی – نینتندو سوییچ

نینتندو، لطفاً کاری انجام دهید!

من نمی توانم تعداد دفعاتی را که سوئیچ خانه ما به من دستور داده است که ضربه محکمی نزنم، زیاد تاب ندهم و غیره را بشمارم – و مزاحم هم نخواهم شد. خوب، درست و مهمدرست است، من هم این کار را انجام می دهم. اما هر بار که بازی با پیام سیستمی نمایش داده شده قطع می شود. وقتی نوبت به زمان‌بندی می‌رسد، اینطور است واقعاً آزاردهنده است که اینطور از جریان خارج شوید.

درست است، بخشی از مشکل همچنین می تواند با تأخیر توضیح داده شود. اگر شما هم با همین مشکل روبرو هستید، یک تلویزیون بازی سریعتر ضرری نخواهد داشت. با این وجود، مایلم در اینجا برای همه کسانی که موفق به سوراخ کردن نیزه نمی شوند، یک نیزه بشکنم. تو تنها نیستی

لوازم جانبی کاربردی برای سوییچ در آمازون

مدتی است که شکایت هایی در مورد دریفت Joy-Con وجود دارد – و به درستی هم همینطور است. ده ها ویدیوی یوتیوب نشان می دهد که چگونه می توان این مشکل را برطرف کرد. اما من به فرصت نیاز دارم کاهش حساسیت کنترل‌های حرکتی joy-con. وقتی چوب بیسبال دیجیتالی را تاب می زنم، باید بتوانم از کل بازویم استفاده کنم.

رانندگان بزرگ شانسی ندارند: Joy-Cons دقیقاً با ظرافت کار نمی کند

از نقطه نظر نینتندو، این ممکن است یک مشکل خاص باشد که فقط بر تعداد کمی از بازیکنان تأثیر می گذارد. یا شما فقط می خواهید آن را امن بازی کنید؟ اگر من در خانه “ترش کنم” مسئول نمی شوم؟ وقتی بازی نمی کنم، می توانم آن را درک کنم. با وجود آن در گرماگرم نبرد، لذت بازی را از بین می برد و لازم نیست که باشد.

نظری از فلیکس گرابر.

نینتندو سوییچ: رابطه عشق و نفرت من با کنسول

شکی نیست که سوییچ یک پرفروش‌ترین کنسول است و خواهد ماند. با این وجود، ویرایشگر فناوری ما از یک مشکل بزرگ در کنسول دستی آزار می‌دهد. بنابراین او می خواهد: نینتندو، شما باید آن را دوباره انجام دهید!

سوئیچ نینتندو

اما چه کاری می توانم انجام دهم؟ من کمی بیش از 1.80 متر هستم، بازوهای بلندی دارم و سرم امتناع می کند قبلاً سرسخت بودم و با تکان دادن مچ دست چوب بیسبال را کنترل می کردم، انگار که پشت میز پینگ پنگ مینیاتوری ایستاده ام.

من ممکن است از طرفداران هاردکور نینتندو سوییچ نباشم، فقط این است، من اجتماعی سونی هستم. با این حال، من فکر می کنم کنسول است بسیار عالیاز نظر انعطاف‌پذیری، نه پلی‌استیشن 5 و نه ایکس‌باکس سری X/S نمی‌توانند از پس آن برآیند. کنسول دستی، قابل حمل و کلاسیک در یک – اگر به دنبال آن هستید، آن را فقط در نینتندو پیدا خواهید کرد. اما از یک جهت، نینتندو سوییچ من را به طور منظم رانندگی می کند تا مرز ناامیدی، زیرا اغلب نمی توانم با کنترل های حرکتی کنترلرهای Joy-Con مقابله کنم.

لوازم جانبی کاربردی برای سوییچ در آمازون
به همین دلیل است که من هشدار نینتندو مبنی بر اینکه Joy-Con خود را با بند Ring Fit به چوب بیسبال نمی‌بندم جدی می‌گیرم. بالاخره من به هم تیمی هایم توجه دارم.



منبع

با وجود مشکلات من، آیا می خواهید سوپر ماریو پارتی بازی کنید؟ اطلاعات بیشتر در مورد بازی در تریلر:

من دوست دارم نینتندو روی نزدیک کردن بازی های ویدیویی و واقعیت به هم کار کند. شاید بتوان قبل از عرضه نسخه جدید با OLED و 4K کاری انجام داد؟ حداقل از زمان The Big Bang Theory، مطمئناً می دانیم که توسعه دهندگان بازی و کنسول فقط تا حد محدودی می توانند ما را در خود جای دهند. اگر می خواهید یک تجربه بازی واقعی داشته باشید، می توانید خلاقیت به خرج دهید و درست مانند شلدون بعد از تیراندازی با کمان، فلش ها را از روی صفحه بکشید.

برای درک بهتر، مثالی از سوپر ماریو پارتی: راهپیمایی و ضربه زدن به موقع یا ضربه زدن به چوب بیسبال دقیقاً در لحظه مناسب برای یک بازی خانگی عالی – به خصوص بسیاری از مینی گیم های مختلف که با ریتم سروکار دارند به سادگی برای من به عنوان یک درامر جذاب بودند. زمانی که این موارد به طور منظم توسط هشدارهای سیستم قطع می شوند، ناامید کننده تر می شود.

و ادامه می دهد: برای مثال، اگر هنگام راهپیمایی در سوپر ماریو پارتی، باتوم دیجیتال خود را با تاب بلند کنم، سوئیچ اغلب دو یا حتی سه حرکت را ثبت می کند: بالا – پایین – بالا. هیچ امتیازی برای این وجود ندارد، نه در بازی و نه از من برای نینتندو. من احتمالا خیلی خشن هستم، به عنوان یک راننده درشت تنبیه خواهم شد.