نینتندو از این 7 بازی پوکمون ثروتمند است

نسخه‌های Pokémon Sun & Moon شروع را شروع می‌کنند. خلاصه اینکه بازی ها برای Nintendo 3DS ساخته شده اند 16.29 میلیون بار فروخته شد – بنابراین توسعه باید برای نینتندو ارزش بیشتری داشته باشد. دو بازی نسل هفتم پوکه با استقبال خوب بازیکنان و منتقدان روبرو شد.

تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود داشته است: تغییر روز/شب پویا، PokéCom، Berries، Poké Breeding، جنسیت ها، و رویدادهای خاص که فقط در روزهای خاصی از هفته اتفاق می افتد. برای اولین بار، بازیکنان همچنین می توانند انتخاب کنند که می خواهند به عنوان یک پسر یا دختر بازی کنند. Steel و Dark نیز به عنوان انواع Poke جدید اضافه شده اند. بازیکنان می توانند 100 پوکمون جدید را در نسخه های طلایی و نقره ای بگیرند.

سال انتشار: 2019 پلتفرم: نینتندو سوییچ

تم‌های پوکمون بیشتری دوست دارید؟

7 راز هیجان انگیز پوکمون که تا به امروز حل نشده باقی مانده است



منبع

اما کدام بازی‌های پوکمون در ۲۷ سال گذشته فروش خوبی داشته‌اند؟ 7 پوکه پرفروش ممکن است شما را شگفت زده کند.

 

سال انتشار: 2013 پلتفرم: Nintendo 3DS

دو بازی Pokémon نسل چهارم انحصاری Nintendo DS بودند و به طور کلی به فروش رفتند 17.67 میلیون بار.

یادداشت تحریریه: اطلاعات ارقام فروش از پلتفرم آنلاین Statista می آید.

سال انتشار: 2002 پلتفرم: Game Boy Advance

اولین بازی پوکمون در فوریه 1996 در ژاپن منتشر شد. در آن زمان، هیچ کس نمی توانست حدس بزند که این برند به چه موفقیت بزرگی تبدیل خواهد شد.

قدیمی اما با ارزش! Pokémon Ruby & Sapphire برای Game Boy Advance اکنون 21 ساله هستند، اما به طور کلی دو شاخه از نسل سوم Poké فروش شگفت انگیزی داشتند. 16.22 میلیون بار.

27 سال پوکمون: موفق ترین عناوین سری بازی

بزرگترین نوآوری: به جای جن، تقریباً همه چیز در بازی ها از مدل های سه بعدی تشکیل شده است. علاوه بر این، انیمیشن های حمله پوکمون های فردی بسیار واقعی تر هستند. همچنین، در حال حاضر یکی وجود دارد مگا تکامل و همچنین یک نوع پوکمون جدید به نام Fairy. 72 پوکمون جدید با X & Y در جهان تاسیس شدند.

Pokemon X & Y برای Nintendo 3DS حتی بهتر از شاخه GBA در سال 2002 فروخته شد. 16.65 میلیون بار دو بازی از نسل ششم پوکه به بیرون رفت.

یکی از جدیدترین قطعات پوکمون نقره ای را تضمین می کند. Pokemon Sword & Shield تاکنون فروش داشته است 25.37 میلیون بار – در طول سال این تعداد احتمالاً حتی اندکی افزایش می یابد.

بازی ها برخی از سنت های قدیمی را شکستند و نوآوری های متعددی را معرفی کرد – فقط در سطح دشواری انتقاد بیشتری وجود داشت. بازی برای افراد خبره و مبتدی بسیار آسان بود. 80 پوکمون جدید در بازی معرفی شدند.

این 27 سال پیش بود – و با این حال، احتمالاً هر بازیکنی هنوز می‌داند که اشکال تکراری در اطراف Missingno چگونه برای فریب دادن آب نبات‌های ویژه اضافی و توپ‌های اصلی کار می‌کند.

در مقایسه با پیشینیان مستقیم، توسعه دهندگان این بار تغییرات زیادی ایجاد کردند. شخصیت‌ها، مهارت‌ها و امتیازات سخت کوشی برای اولین بار ایجاد شد – علاوه بر این، مبارزه دوگانه اولین خود را جشن گرفت. همچنین Poké Balls جدید، دوچرخه های مختلف و 135 پوکمون جدید.

سال انتشار: 2016 پلتفرم: Nintendo 3DS

از آنجایی که بازی برای اولین بار در دو صفحه نمایش انجام شد، پیمایش منو برای کنترل با قلم تنظیم شد. علاوه بر این، تغییر روز و شب نسل دوم بازگشت. 107 پوکمون جدید بازیکنان اجازه داشتند در طبیعت شکار کنند.

سال انتشار: 2006 پلتفرم: Nintendo DS

برای بیش از 25 سال، سری پوکمون طرفداران را در سراسر جهان خوشحال کرده است. تقریباً هر بازی منتشر شده در این مدت موفقیت فوق العاده ای داشت. اما 7 بازی زیر فروش خوبی داشته اند و مقدار زیادی پول به خزانه نینتندو وارد کرده اند.

منشاء سری Poké در وهله اول جای گرفته است – با اختلاف زیادی! 31.38 میلیون واحد اولین بازی‌های Game Boy از زمان انتشار در سال 1996 فروخته شده است.

دو بازی جدید نسل هشتم پوکه را تشکیل می دهند و آن را تثبیت می کنند پدیده Dynamax. علاوه بر این، عرصه های کلاسیک در حال بازگشت به بازی هستند. مهمتر از همه، Sword & Shield اولین بازی پوکمون در سری اصلی است. که پیشرفت بازی شما را به صورت خودکار ذخیره می کند.

سال انتشار: 1996 پلتفرم: Nintendo Game Boy

سال انتشار: 1999 پلتفرم: Nintendo Game Boy

یکی از کهنه‌کارهای بازی‌های پوکمون مقام سوم را کسب کرد. پوکمون طلایی و نقره‌ای برای Game Boy تا به امروز در حال فروش بوده است. 23.1 میلیون بار و هنوز هم توسط بسیاری از طرفداران کلاسیک واقعی در نظر گرفته می شوند.