نیروگاه های بالکن ارزان را از آمازون بخرید: مینی سیستم های خورشیدی با قیمت مناسب

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/03/15 16:05

دامنه نیروگاه های بالکن در آمازون هر روز در حال افزایش است و قیمت ها نیز متفاوت است، بنابراین می توانید به سادگی خودتان در آمازون به دنبال سیستم های خورشیدی کوچک بگردید (در آمازون به اطراف نگاه کنید).

نمونه اول 629 یورو (به آمازون نگاه کنید) همان اینورتر من است. من شخصاً به سراغ مدل گران‌تر می‌روم (به آمازون نگاهی بیندازید)، زیرا شامل WiFi است و دیگر نیازی به سوکت اضافی برای اندازه‌گیری بازده ندارید. هیچ هزینه حمل و نقلی برای هر دو پیشنهاد وجود ندارد.

به همین دلیل گزینه های مختلف نصب وجود دارد. به عنوان مثال برای کف (به آمازون مراجعه کنید) یا در واقع برای آویزان کردن در بالکن (به آمازون مراجعه کنید). در پشت بام سوله باغ من به سادگی از این براکت ها استفاده کردم (آنها را در آمازون بررسی کنید). بنابراین راه های زیادی برای اتصال نیروگاه بالکن وجود دارد. و فراموش نکنید که بررسی کنید که آیا یارانه ای برای نیروگاه های بالکن در منطقه شما وجود دارد یا خیر. سپس خرید ارزش بیشتری دارد.

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

چه چیز دیگری برای نیروگاه بالکن نیاز دارید

اگر می خواهید نیروگاه بالکن بخرید، پس باید به قیمت آن توجه کنید. ارزش خرید در حال حاضر تا 700 یورو است، به طوری که سیستم به سرعت هزینه خود را پرداخت می کند، در سال های بعد سود خوبی کسب می کند و در هزینه های انرژی صرفه جویی می کند. در واقع، قیمت ها در آمازون در محدوده و به طور قابل توجهی کمتر شده است. اکنون تعدادی مجموعه کامل را خواهید یافت که سخت افزار جامد با قیمت کمی بیش از 600 یورو (مشاهده در آمازون).

مجموعه کامل نیروگاه های برق بالکن خورشیدی PV 820WP آماده برق بالکن نیروگاه | منظومه شمسی – با 2

زیر من دارم دو پیشنهاد جذاب انتخاب شدند، که من توصیه می کنم. شما ماژول های خورشیدی قدرتمند، یک اینورتر خوب با محافظت NA و اغلب یک برنامه، و همچنین تمام کابل های لازم برای اتصال به سوکت شوکو دریافت می کنید:

مجموعه کامل نیروگاه بالکن پیانتا 810 وات / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 405 واتی از JA Solar یک تغییر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر چنین مجموعه کاملی از یک سیستم خورشیدی کوچک خریداری کنید، ماژول های خورشیدی، اینورتر و کابل را دریافت خواهید کرد، اما معمولا هیچ کدام را ندارند. مواد بست. لازم نیست نیروگاه بالکن را نیز به بالکن وصل کنید. من مال خودم را در پاسیو دارم.

فروشندگان بیشتر و بیشتری نیروگاه های بالکن را ارائه می دهند. در آمازون هم اکنون می توانید مجموعه های کاملی را پیدا کنید که قیمت بسیار خوبی دارند. در دسترس بودن خوب قطعات تضمین می کند که قیمت ها به شدت کاهش یافته است. دو پیشنهاد بسیار ارزشمند هستند.

یک نیروگاه بالکن از آمازون بخرید

مجموعه کامل نیروگاه بالکن پیانتا 810 وات / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 405 واتی از JA Solar یک تغییر

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/03/15 ساعت 2:23 بعد از ظهر