نکته عالی بلوتوث همه چیز را آسان تر می کند

نسخه:14.0

مفید است در پروژه من است اپلیکیشن Apple Shortcuts، که اکنون در هر آیفون گنجانده شده است. من از این برنامه برای ایجاد یک “میانبر” استفاده خواهم کرد که در صفحه اصلی آیفون قرار می گیرد و بنابراین هدفون های بلوتوث را تنها با یک ضربه انگشت، هر زمان که به دلیل جنگلی بودن بسیاری از دستگاه ها اتصال خودکار قطع شود، هدفون های بلوتوث را متصل می کنم. از قبل مهم است: قبل از شروع، مورد نظر هدفون یا بلندگوها قبلاً به طور فعال به آیفون متصل شده است بودن.

در سمت چپ می توانید میانبر را در ابتدا ببینید قبل از اینکه آن را با اسکریپت های لازم پر کنیم. در کنار آن نتیجه تمام شده است (منبع تصویر: GIGA، اسکرین شات)
  • ما برنامه Shortcuts را باز کنید، به همه میانبرها بروید و یک اسکریپت جدید شروع کنید، فقط این کار را انجام دهید نماد بعلاوه در گوشه سمت راست ضربه بزنید.
  • حالا روی دکمه ضربه می زنیم “افزودن اقدام” و اون یکی رو انتخاب کن مورد “اسکریپت ها”.، اکنون بیایید منطقه را انتخاب کنیم “پیکربندی بلوتوث” – این نقطه 1 اسکریپت را کامل می کند.
  • حالا دوباره روی علامت مثبت، در مورد فرعی ضربه بزنید “توالی برنامه” بیایید ضربه بزنیم “در انتظار”. حالا بیایید زمان را تنظیم کنیم، روی آن ضربه بزنید ثانیه و یکیش کن 5. توضیح: باید به اسکریپت زمان بدهید تا آیفون را برای دستگاه‌های بلوتوث نزدیک اسکن کند، در غیر این صورت ممکن است بدون نتیجه تمام شود.
  • آخرین مرحله در اسکریپت در ادامه می آید، ما دوباره روی علامت مثبت ضربه می زنیم. در زیر “دستگاه” انتخاب پیش می آید “تنظیم هدف پخش”. به طور پیش فرض، آیفون ذخیره می شود، اما ما می خواهیم این را تغییر دهیم. روی آن ضربه می زنیم و تعویض به سمت هدفون یا اسپیکر بلوتوث دلخواه.
  • اسکریپت یا میانبر اکنون کامل شده است و می توان آن را ذخیره کرد. برای انجام این کار، در بالا سمت راست ضربه می زنیم “ادامه هید” و یک نام اختصاص دهید و روی آن ضربه بزنید “تمام شده”.

اگر از هدفون و بلندگوهای بلوتوث با دستگاه های زیادی استفاده می کنید، مطمئناً این مشکل را می دانید. همیشه باید بین iPhone، Mac و Co سوئیچ کنید و سپس دستگاه های بلوتوث را دوباره به روشی پیچیده وصل کنید. با این نکته فوق‌العاده مبتکرانه، این کار اکنون حداقل در آیفون، با فشار دادن یک دکمه آسان‌تر و در نتیجه بسیار سریع‌تر است.

مثبت: Soundcore Life Q30 مانند سایر هدفون های بلوتوث مدرن متصل می شود به طور همزمان با دو دستگاه. احمق فقط اگر این برای من کافی نباشد. در حال حاضر من عمدتا از هدفون های مک بوک، آیفون و Fire TV آمازون استفاده می کنم، زیرا متأسفانه خود تلویزیون من اتصال بلوتوث ندارد. بنابراین در پایان روز، حداقل یک دستگاه “بیش از حد” تولید می کند. معنی: من با خوشحالی هدفون را از ثبت نام خارج می کنم و دوباره آن را در دستگاه مورد نظر که در حال حاضر متصل نیست ثبت می کنم – در صورت تمایل چندین بار در روز. ساده ترین راه برای انجام این کار در مک است، فقط یک کلیک ماوس در نوار منو کافی است. از سوی دیگر، در آیفون دو گزینه وجود دارد: یا از طریق مرکز کنترل، سپس یک ضربه طولانی روی نماد بلوتوث، سپس دوباره روی نماد بلوتوث و سپس در لیست طولانی دستگاه‌ها حرکت کرده و هدفون را وصل کنید. روش دیگر، و کمی سریعتر، تنظیمات را باز کنید، به بلوتوث بروید و سپس در همان فهرست اسکرول کنید، جستجو کنید و تایپ کنید. آیا راه آسان تری وجود ندارد؟