نکته داخلی اکنون در دیزنی + موجود است

اما آیا واقعا «دنیای عجیب» اینقدر بد است؟ بررسی ها یک تصویر تقسیم شده را نشان می دهد. فیلمی که در آن خانواده ای در سفری ماجراجویانه به داخل زمین می روند، کاملاً قطبی کننده است. بنابراین در IMDb فقط برای 4.8 از 10 امتیاز کافی است. در واقع ارزش دیدن ندارد اما در Rotten Tomatoes بخشنده تر به نظر می رسد. را منتقدان حرفه ای در واقع از 73 درصد راضی هستند، بینندگان با 67 درصد کمی کمتر، اما در نهایت همچنان نسبت به نتیجه کلی مثبت هستند.

نکته مفید پخش جریانی:

دلیل این امر برای دیزنی چندان خوب نیست، زیرا «دنیای عجیب» یک مگا فلاپ. این فیلم بدترین درآمد باکس آفیس را در آخر هفته افتتاحیه خود در بیش از 10 سال گذشته برای یک فیلم انیمیشن دیزنی داشت. در حال حاضر در مجموع بیش از 53 میلیون دلار است. با بودجه تخمینی 135 تا 180 میلیون دلار آمریکا یک ضرر فاجعه بار. به طور خلاصه: فیلم هیچ شانسی در سینما ندارد و دیگر اوج نخواهد گرفت.

این احتمالا یکی از دلایلی است که استودیو فیلمسازی تصمیم به این کار گرفته است گام فوق العاده. اگر «دنیای عجیب» نتواند در باکس آفیس پاره شود، پس این فیلم حداقل ممکن است برای برخی روابط عمومی تعطیلات در رابطه با دیزنی پلاس خوب باشد. اگر در نتیجه بتوان حتی یک مشترک دیگر را به دست آورد، دیزنی کمتر احساس عصبانیت در مورد از دست دادن تلخ خواهد کرد.

فیلم آنقدرها هم بد نیست، درست است؟

کمی پیش بینی در قالب تریلر:

ارگو: بهتر است تصمیم خود را بگیرید. اکنون فرصتی برای انجام این کار در دیزنی + وجود دارد. در هر صورت، دیگر لازم نیست برای این کار به سینما بروید (در دیزنی+ تماشا کنید).



منبع

کمتر از یک ماه پس از اکران در سینما، دیزنی در حال حاضر یک فیلم را به پلتفرم پخش دیزنی + خود می آورد. دلیل خوبی برای این وجود دارد، زیرا فیلم انیمیشن “دنیای عجیب” به طرز وحشتناکی در سینما شکست خورد. اما شاید آنقدرها هم بد نباشد، به نوعی یک نکته داخلی واقعی است.

دنیای عجیب – تیزر تریلر آلمانی

به طور معمول، استودیوی میکی ماوس فیلم های سینمایی خود را پس از 45 روز زودتر از دیزنی پلاس منتشر می کند، اما هیچ کس انتظار چنین شروع زودهنگامی را نداشت. فیلم انیمیشن “دنیای عجیب و غریب” با ما شروع شد یعنی فقط در 24 نوامبر در سینماها، اما خواهد شد “معامله” از 23 دسامبر در دیزنی +. یک سورپرایز کوچک تعطیلات، اگر بخواهید، که مشترکین می توانند منتظر آن باشند.

فیلم سینمایی شروع زودهنگام پخش را تجربه می کند: «دنیای عجیب» در دیزنی +