نکته ترسناک بقا در حال افزایش در جدول است

یک موفقیت جدید برای بقا در نمودارهای استیم هجوم می‌آورد و نقدهای بسیار خوبی دریافت می‌کند: No One Survived یک تیرانداز ترسناک بقا است که در آن باید جمع‌آوری کنید، بسازید و در چند نفره با دوستانتان زنده بمانید.

زبان ها:آلمانی

تریلر رسمی چند نفره: No One Survived

علاقه؟ تریلر را ببینید:

No One Survived با تمرکز قوی خود بر جمع آوری، یادگیری و ساختن، با دیگر بازی های زامبی تفاوت دارد: شما به صورت تک نفره شروع می کنید یا حالت تعاونی در دنیای پسا آخرالزمانی که باید به نحوی زنده بمانید. برای این کار نه تنها جمع آوری مصالح ساختمانی و مواد غذایی، بلکه چیزهای مهم نیز ضروری است برای یادگیری در مورد پزشکی، خیاطی و الکتروشیمی.

هیچ کس زنده ماند

هیچ کس زنده ماند

در Steam بازی همراه است عمدتا مثبت بررسی ها رتبه بندی شده است.

مجوز:نرم افزار رایگان

نسخه:2.10.91.91

در حالی که تو مال خودت هستی محل کوبیدن با هم، شما نه تنها باید قوانین اولیه فیزیکی را رعایت کنید، بلکه می توانید برق و آب در خانه بگذارید. سپس زامبی ها وجود دارند: زمانی که زمان و تلاش زیادی را برای پایگاه خود صرف کردید، مطمئناً نمی خواهید خانه مورد علاقه خود را به ارواح از دست بدهید.

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

جعبه شنی زنده ماندن زامبی: هیچ کس زنده ماند

No One Survived نه تنها یک مورد را ارائه می دهد ریتم روز و شب، بلکه چهار فصل و NPCها، مانند فروشنده مواد. به طور کلی این بازی بسیار است سیستم صنایع دستی گسترده و بهترین گزینه برای آن دسته از بازیکنانی است که کمتر یک تیرانداز و بیشتر یک جعبه شنی بقا می خواهند. No One Survived در حال حاضر در دسترسی زودهنگام قرار دارد، اما بازیکنان در نظرات در حال ستایش دامنه و غنای جزئیات در بازی هستند (منبع: Steam).

No One Survived به سرعت وارد نمودارهای Steam شد. در حال حاضر در رتبه دهم پرفروش ترین ها (منبع: نمودارهای استیم). این بازی در 14 ژانویه 2023 منتشر شد. هنوز مشخص نیست که چه زمانی عرضه کامل خواهد شد.



منبع