نکاتی برای زمستانی گرم

آیا ترجیح می دهید خودتان برق تولید کنید؟ سپس یک نیروگاه بالکن یک ایده خواهد بود. شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در ویدیوی ما بدانید:

اگر نمی خواهید بدون یک تخت گرم کار کنید، باید یک پتوی گرم شده (به اتو، 150 × 80 سانتی متر مراجعه کنید). این در اصل یک بخاری صندلی برقی برای تخت شما است. البته می توان از زیر تخت برای مقاصد دیگر نیز استفاده کرد: ایده های متعددی در بررسی های آمازون وجود دارد، از مبل گرم کن گرفته تا صندلی اداری گرم برای دفتر کار خانگی. هیچ محدودیتی برای تخیل و کاربردهای احتمالی شما وجود ندارد.

اگرچه اختراع ژاپن واقعاً کاربردی است، به خصوص اگر می خواهید در مصرف گاز صرفه جویی کنید، هنوز باید به صورت جداگانه تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری ارزشمند است یا خیر. از آنجایی که میز با برق کار می کند، باید افزایش هزینه های برق غفلت نکن

کوتاتسو (75 × 75 × 38 سانتی متر) اکنون از 708.52 یورو در آمازون

سلب مسئولیت: محدودیت های مالی می تواند یک فشار باشد – و نه فقط برای کیف پول. اگر در این زمان چالش برانگیز به کمک نیاز دارید، می توانید با این مراکز تماس بگیرید:

  • مشاوره تلفنی (در سراسر کشور): 0800 111 0 111 یا 0800 111 0 222 (تماس رایگان، در دسترس 24/7)
  • تلفن اطلاعات کمک های افسردگی آلمان: 0800 33 44 533 (تماس رایگان، روزهای هفته در دسترس است).
  • Psychenet.de برای کمک های منطقه ای (درمان های سرپایی و بستری، خودیاری و غیره)



منبع پاییز تقریباً فرا رسیده است و در حالی که هوای بیرون سردتر می شود، می خواهید آن را در چهار دیواری خود گرم نگه دارید. با این حال، به دلیل جنگ در اوکراین، صرفه جویی شعار است. را نرخ ثابت انرژی 300 یورو در نهایت برای بسیاری از خانوارها برای پوشش هزینه های فزاینده کافی نخواهد بود. ما نکات و توصیه های محصولی را برای شما داریم که با آنها می توانید بسیار ارزان و ارزان باشید تا حد امکان گرم در زمستان می آید.

وسایل کوچک خانگی

عایق باعث تفاوت می شود

دریچه بخاری پتیتون

اما اگر می خواهید هزینه های گرمایش را تا حد امکان پایین نگه دارید، می توانید از آن استفاده کنید خرید پتو گرمایشی فکر. در اتو می توانید یک پتوی XXL (200 × 150 سانتی متر) با کمتر از 70 یورو تهیه کنید (به اتو مراجعه کنید). این مدل سطوح مختلف گرمایش را ارائه می دهد تا بتوانید خود را به طور مطلوب گرم نگه دارید. لازم نیست نگران تعمیر و نگهداری نیز باشید، زیرا می توانید به سادگی پتو را بشویید.

اگر هوا خیلی سرد شود و تصمیم بگیرید گرمایش را زیاد کنید، ممکن است صدای غرغره بشنوید. این نشانه آن است هوای بیش از حد در بخاری این چیزی است که می تواند اتفاق بیفتد، در میان چیزهای دیگر، زمانی که آب گرمایش پر شود. اما همیشه لازم نیست با مکانیک تماس بگیرید.

چه دمایی کافی است؟ چگونه به درستی تهویه کنم؟ ما نکات و ترفندهایی را برای کاهش هزینه های گرمایش به شما ارائه خواهیم داد:

گرمایش هوشمند با ترموستات هوشمند

در بررسی های آمازون، هم مونتاژ و هم عملکرد دستگاه ها مورد ستایش قرار می گیرد. اگرچه قیمت کمی بالاتر است، اما این مجموعه ارزش آن را دارد گرمایش خانه را با کارایی بیشتری کنترل کنید و بر این اساس هزینه ها را کاهش دهید.

ست خانه هوشمند خانگی اکنون از 114.95 یورو در آمازون

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 10/02/2022 10:55 صبح

با ارزانی کیت Bleed از پتیتون (مشاهده در آمازون) شما می توانید خودتان به مشکل رسیدگی کنید. باهوش: آب پاشیدنی که با روشن کردن بخاری به سمت شما می آید، بلافاصله گیر می کند. علاوه بر این، این سرویس در بررسی های آمازون تحسین شده است – بسیار مناسب برای آماتورها

دریچه بخاری پتیتون
اگر می خواهید مراقب دمای گرمایش باشید، ترموستات راه حل است. در حال حاضر مدل‌های هوشمندی وجود دارد که می‌توانید با برنامه روی گوشی هوشمندتان آن‌ها را کنترل کنید. Homematic IP ارائه می دهد مجموعه با 2 ترموستات و نقطه دسترسی WLAN (مشاهده در آمازون).

مزیت دیگر: برای نصب عایق مناسب لازم نیست یک صنعتگر ماهر باشید. با هزینه کمتر از 20 یورو (مشاهده در آمازون) 15 متر نوار آب بندی دریافت می کنید که به لطف سمت خود چسب به راحتی به آن چسبانده می شود.

نوار آب بندی (15 متر)

اصل بسیار ساده است: میز کوچک در وسط آپارتمان قرار می گیرد و گرمای خود را از آنجا ساطع می کند. وقتی خانواده سرد است، آنها فقط می توانند دور میز روی زمین جمع شوند و سقف متصل به میز پلیور شما می توانید کوتاتسو را در آمازون ببینید – اما برای قیمت فعلی بیش از 700 یورو، باید در جیب های خود جستجو کنید.

در قطار، مردم پشت میزهای کوچک گرم شده به نام کوتاتسو می نشینند.  سقف ها با گیاهان تزئین شده است.
Kotatsus حتی در قطار هستند (منبع تصویر: IMAGO / Kyodo News)

راستی: برای آزمایش اینکه آیا پنجره ها و درها نیاز به عایق بندی دارند، کافی است انجام دهید یک تکه کاغذ بین آن قرار دهید. اگر وقتی پنجره یا در بسته است نمی توانید دوباره آن را بیرون بکشید، به اندازه کافی سفت است (منبع: Verbraucherzentrale).

بخاری را به راحتی تخلیه کنید

برای نصب ترموستات های گرمایشی کافی است سرهای ترموستاتیک قبلی را باز کرده و سرهای جدید را ببندید. در نهایت، می توانید ترموستات ها را از طریق نقطه دسترسی WLAN کنترل کنید از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند خود را کنترل کنید.

مردی نشسته است و گوشی هوشمند در دست دارد.  برنامه IP Homematic را می توان در صفحه نمایش باز مشاهده کرد.
با استفاده از برنامه IP Homematic می توانید گرمایش خود را از طریق تلفن هوشمند کنترل کنید (منبع تصویر: IP Homematic)

و اگر می تواند چیزی کلاسیک تر باشد، ما آن را می خواهیم بطری آب گرم قدیمی خوب فراموش نکن. با کمتر از 20 یورو می‌توانید مدل‌های تولید شده به طور منصفانه و پایدار را از برند Sänger تهیه کنید (آنها را در Avocadostore مشاهده کنید). بطری آب گرم از لاستیک طبیعی ساخته شده و فاقد پلاستیک و نرم کننده می باشد. در مجموع 2 لیتر آب در خود جای می دهد.

به پیشنهاد در Avocadostore

کوتاتسو – میز به جای گرم کردن

پتو مانند پتو برقی قابل شستشو است و می توانید از ریموت کنترل سیمی برای کنترل دمای 3 مرحله ای و روشن و خاموش کردن پتو استفاده کنید. به گفته خریداران تنها نکته قابل انتقاد این است که محصول زمان می برد تا گرم شود. اگر به خواب می روید، لازم نیست از گرمای بیش از حد بترسید: زیر تخت بعد از 3 ساعت به طور خودکار خاموش می شود.

پتو گرمکن مدیسانا (150 × 80 سانتی متر)

با یک عایق کاری در و پنجره در حال حاضر می توان به چیزهای زیادی دست یافت: درجه حرارت در فضای داخلی پایدارتر است و به نوبه خود هوای بیرون دیگر نمی تواند به راحتی به آپارتمان نفوذ کند.

تصور کنید که آپارتمان شما نه عایق بندی خوبی دارد و نه مجهز به گرمایش است. پوچ به نظر می رسد؟ در ژاپن این کاملا طبیعی است و مردم هنوز سرد نیستند. راه حل شما کوتاتسو است – یک میز گرم شده.

پتو گرمکن مدیسانا (150 × 80 سانتی متر)

وضعیت جاری در اوکراین باعث افزایش قیمت گاز شده است. ما شما را با دستگاه‌های مختلفی آشنا می‌کنیم و نکاتی را برای گرم نگه داشتن آن در زمستان بدون افزایش قبض بنزین به شما ارائه می‌کنیم.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 10/02/2022 ساعت 11:08 صبح

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 02/10/2022 08:30

بدون گرم کردن گرم نگه دارید

از پتو برقی گرفته تا بطری آب گرم

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 02/10/2022 08:23

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 02/10/2022 14:58

نوار آب بندی (15 متر)