نمایش ProSieben بی رحمانه با بینندگان روبرو می شود

ProSieben مطمئنا چیزها را متفاوت تصور می کرد. شامگاه دوشنبه تلویزیون شکست سختی را متحمل شد. در مقابل نمایش فرقه ای RTL “Bauer Sucht Frau” هیچ گیاهی وجود نداشت. به ویژه، ارزش‌های ناچیز در بین بینندگان جوان باید به مسئولین برنامه غذای فکری بدهد.

شب برای سایر ایستگاه های تلویزیونی مختلط بود. Das Erste نتوانست با رتبه بندی خوب ZDF همراه شود. مستند او «چطور هستیم؟ آزمایش روی کوه» را 1.4 میلیون بیننده تماشا کردند.

اگر می‌خواهید مدیر برنامه خودتان باشید، از انتخاب خود ناراحت هستید:

واکس در میان کوچولوها برنده است

حداقل همه چیز در Sat.1 بهتر از ایستگاه خواهر ProSieben بود: “ازدواج در نگاه اول” توسط 1.31 میلیون بیننده تماشا شد. RTL 2 و Kabel Eins نیز رول های کوچک تری تهیه کردند: یک قسمت دوگانه از «Die Geissens» به ترتیب 370000 و 400000 بیننده جذب کرد، در حالی که «Iron Man» حدود 1 میلیون بیننده را جذب کرد. با این حال، برنده ایستگاه های تلویزیونی کوچکتر Vox بود، جایی که آن فینال “Zum Schwarzwälder Hirsch” پخش شد. اینجا 1.13 میلیون بیننده تغییر داد آ.



منبع

RTL در میان رادیو و تلویزیون های خصوصی پرطرفدار بود. را نمایش فرقه ای “Bauer Sucht Frau” توانست 3.92 میلیون بیننده را جلوی تلویزیون جذب کند.. این 14.1 درصد از کل بینندگان و 14.8 درصد در گروه هدف مرتبط با تبلیغات بین 14 تا 49 سال است.

هرکسی که شامگاه دوشنبه تلویزیون را روشن می‌کرد، از انتخاب خود غافلگیر می‌شد: از فیلم‌های هیجان‌انگیز گرفته تا گفتگوهای سیاسی و سرگرمی‌های سبک، همه چیز آنجا بود. فقط چند ایستگاه موفقیت واقعی داشتند، بالاتر از همه ZDF. بیش از 7.5 میلیون بیننده در “Die Toten vom Bodensee – Unter Wölfen” کوک کردند.، که به دومی سهم بازار پر شور 26.5 درصدی را در بین همه بینندگان و 10 درصدی را در بین بینندگان جوان (14-49 ساله) داد (منبع: سهمیه متر).

برنامه فرقه RTL “Bauer sucht Frau” از جام جهانی پخش شده در ProSieben پیشی گرفت

تصویر در ProSieben کاملا متفاوت است. با موضوع ProSieben. بازی میلیاردی جام جهانی فروخته شده.» پخش کننده خصوصی یک فرود تصادف واقعی داشته است. تنها 730000 بیننده به این نمایش علاقه مند بودندکه گزارش انتقادی از پیشینه جام جهانی فوتبال در قطر داشت. از نظر سهم بازار، تنها برای 8 درصد در گروه هدف 14 تا 49 سال کافی بود. ProSieben حتی به میانگین ماه قبل که 8.1 درصد بود نیز نرسید (منبع: Statista).