نسخه ویژه عالی Vision Pro

به عبارت دیگر، اگر عینک دیتا واقعاً چشم‌های فیلم‌برداری شده کاربر را نشان دهد، در صورت تمایل گیره پایین می‌ماند و در نتیجه از مشاهده آن جلوگیری می‌کند. اینکه آیا این منطقی است یا نه باید دید.

پالایش کننده معروف گوشی های هوشمند “Caviar” مایل است این مقدار را برای نسخه ویژه اپل ویژن پرو داشته باشد. مانند “نسخه CVR” نوع عنوان شده نه تنها به دلیل قیمت گزاف آن متمایز است (منبع: Caviar).

اپل ویژن پرو: 40000 دلار برای طلا و چرم

این دستمال سر اپل ویژن پرو در نسخه CVR موجود است چرم Connolly تامین کننده دادگاه سلطنتی بریتانیا و رولزرویس است. بنابراین کیفیت تضمین شده است.

مهم است بدانید: خاویار بود در اصل یک شرکت روسی است. سال گذشته بنا به دلایل واضح، دفتر مرکزی این شرکت به دبی در امارات متحده عربی منتقل شد.

این تیونر از مواد بسیار ظریف و طراحی خاص استفاده می کند. به عنوان مثال، قسمت جلویی ویژن پرو توسط نوعی محافظت می شود گیره لولایی حفاظت شده. با الهام از عینک تام فورد و ماسک اسکی گوچی. با این حال، این ویزور نه تنها برای اپتیک استفاده می شود، بلکه برای تضمین حریم خصوصی کاربر در هنگام فعال شدن EyeSight در نظر گرفته شده است.

اپل ویژن پرو ارزان نیست. با تمام فناوری های جدید، احتمالاً ارزش 3500 دلاری را دارد که می خواهد. اما شما هم همینطور 39900 دلار (در حال حاضر معادل حدود 36700 یورو) برای آن پرداخت کنید؟

همچنین به وضوح قابل مشاهده هستند لوازم طلای 18 عیار، که احتمالاً سهم شیر از قیمت آشکار تقریباً 40000 دلار آمریکا را تشکیل می دهد.

این امر از هرگونه تحریم جلوگیری می کند و همچنین به مشتریان پرداخت کننده نزدیک تر است. بسیاری از مشتریان اصلی خاویار دوست دارند در دبی توقف کنند.



منبع

از نظر فنی هیچ تفاوتی وجود ندارد، در ویدیو پاسخ هایی به Apple Vision Pro وجود دارد:

چه کسی پشت این پیشنهاد است؟

در ضمن، این تنها اولین فرضیه سازنده در زمان فعلی است. پس از آن قیمت دقیق فقط در دسترس خواهد بود شروع فروش برنامه ریزی شده در پایان سال 2024 نامگذاری شدن.

اما هرکسی که اینقدر پول دارد، لزوما نمی تواند Apple Vision Pro را در نسخه CVR تهیه کند. تیونر تعداد قطعات محدود به 24 عدد می باشد – نباید بیشتر از این باشد.

اپل ویژن پرو با قیمتی کمتر از 3500 دلار آمریکا در حال حاضر یک خبر بزرگ است. اما اگر مجبور شوید تقریباً 40000 دلار آمریکا برای عینک های داده نوآورانه بپردازید چه می شود؟ حتی اپل هم جرات انجام چنین کاری را ندارد، اما متخصصان Caviar این کار را انجام می دهند و سپس ویژن پرو را تنظیم خاصی می کنند.

سیب

روند دقیق فروش مشخص نیست، اما Caviar احتمالا باید عینک های داده را از فروشگاه محلی اپل دریافت کند، زیرا اپل در حال حاضر فروش از طریق نمایندگی ها را مجاز نمی کند.

اگر اپل ویژن پرو معمولی برای شما خیلی معمولی است:

Apple Vision Pro CVR Edition توسط Caviar