بیش از 2000 شعبه dm در آلمان وجود دارد. اگر به دنبال داروخانه هستید، گوشی هوشمند شما به شما کمک می کند تا نزدیکترین dm را در منطقه پیدا کنید. حتی راه های مختلفی در دسترس شماست.

با استفاده از Google Maps می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه را به‌سرعت پیدا کنید. بیشتر مغازه ها در آنجا قرار دارند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که نقشه های گوگل را روی گوشی هوشمند خود باز کنید و عبارت “dm” را در نوار جستجو وارد کنید. بر اساس موقعیت مکانی شما، نزدیکترین بازارهای dm نمایش داده می شود. اگر نقشه را به مکان دیگری بکشید، مغازه‌ها را در مقصد جدید نیز خواهید دید.

بازار dm را در این نزدیکی پیدا کنید

اگر روی مغازه ای ضربه بزنید، می توانید مستقیماً به آن فروشگاه بروید. علاوه بر این، نقشه های گوگل را نشان می دهد زمان افتتاحیه و دقیقا خیابان یک شماره تلفن نیز نمایش داده می شود و می توانید ببینید که آیا شعبه مربوطه خدمات وانت را ارائه می دهد یا خیر. این به شما امکان می دهد از قبل به صورت آنلاین سفارش دهید و کل خرید را پس از مدت کوتاهی در ایستگاه وانت بدون نیاز به قدم زدن در شعبه با خود ببرید. بازار dm برای هر کسی که مجبور نیست چیز بزرگی بخرد، اما فقط می‌خواهد پول نقد کند، مناسب است.

هنگامی که در حال حرکت هستید، نزدیکترین dm را در تلفن هوشمند خود پیدا کنید

از طرف دیگر، وب سایت dm یک نمای کلی از تمام شعبات dm در این منطقه را در اختیار شما قرار می دهد:

  1. برای این کار این صفحه ارائه دهنده داروخانه را باز می کنید.
  2. اگر اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی برای برنامه مرورگر تنظیم شده است، شما موقعیت واقعی روی نقشه نمایش داده می شود.
  3. در قسمت بالا، اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود را وارد کنید، مانند کد پستی، خیابان یا شهر.
  4. مناسب را انتخاب کنید نتیجه پیشنهادات بیرون از.
  5. بعد از آن تمام بازارهای dm در منطقه با آرم خرده فروش نمایش داده می شود.
  6. روی یک نماد ضربه بزنید تا اطلاعات دیگر بدست آوردن. این شامل تعیین مسافت بر حسب متر یا کیلومتر، ساعات کار و در صورت لزوم مکان دقیق تر است، به عنوان مثال اگر شعبه در یک مرکز خرید باشد.
  7. از طریق دکمه “جزئیات بیشتر‘ می توانید جهت ها را نمایش دهید. سپس وب سایت شما را به Google Maps ارسال می کند.

همچنین می توانید مکان ها را در برنامه dm در تلفن های هوشمند اندرویدی و آیفون (برای دانلود) پیدا کنید. سپس به سادگی عملکرد مناسب را انتخاب کنید و نزدیکترین شاخه ها را در مجاورت یا در سایر مکان های دلخواه روی نقشه نمایش دهید.

شما فقط با گوشی هوشمند خود مغازه پیدا نمی کنید. همچنین می‌توانید نزدیک‌ترین ایستگاه بسته‌بندی، صندوق‌های پستی یا ظروف لباس‌های قدیمی را در منطقه نمایش دهید.