نتفلیکس و آمازون باید لباس گرم بپوشند: غول ویدیویی شروع به پخش توهین آمیز می کند

کانال های جدید اکنون در پلتفرم تحت عنوان “در دسترس هستندفیلم و تلویزیون“پیدا کردن. اما همچنین باید بتوان کانال های پربیننده و محتوای آنها را از طریق توصیه های YouTube و عملکرد جستجو پیدا کرد. با این حال، اگر می‌خواهید یکی از اشتراک‌های پولی را حذف کنید، ابتدا باید اطلاعات پرداخت معتبر را در حساب Google خود وارد کنید.

پایگاه کاربران بزرگ باید به موفقیت کمک کند

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اما یک نکته وجود دارد: تا کنون، یوتیوب تنها 9 اشتراک مختلف را ارائه کرده است که قیمت آنها بین 2.99 یورو تا 39.99 یورو در ماه است. و بخش بزرگی از آن عمدتاً مخاطبان علاقه مند به ورزش است:

  • ARD Plus (4.95 یورو در ماه)
  • بازی Crime + Investigation (3.99 یورو در ماه)
  • لیگ فوتبال اروپا (39.99 یورو در هر ماه)
  • تلویزیون با قلب (شامل تلویزیون عاشقانه، Heimatkanal و GoldStar TV) (4.99 یورو در ماه)
  • تلویزیون موتورویژن (6.99 یورو در ماه)
  • Sport1+ (4.99 یورو در ماه)
  • فوتبال دیجیتال ورزشی (4.99 یورو در ماه)
  • History Play (3.99 یورو در ماه)
  • World of Freesports (2.99 یورو در ماه)

آیا در حال و هوای سریال جدید نتفلیکس هستید؟ شاید بلک نایت چیزی برای شما باشد. تریلر در ویدیو موجود است.

YouTube Primetime Channels اشتراک‌های پخش جریانی را ترکیب می‌کند

یوتیوب در حال تهاجمی است و با نتفلیکس و آمازون، از جمله، با کانال های پرایم تایم جدید خود رقابت می کند. به عنوان یک عامل موفقیت، زیرمجموعه گوگل به پایگاه کاربر بزرگ خود متکی است، که اکنون می تواند از طریق سرویس جدید اشتراک سایر ارائه دهندگان استریم را دریافت کرده و از آنها استفاده کند. اما این به تنهایی کافی نیست، زیرا در نهایت پیشنهاد باید درست باشد.

سرویس های پخش معروفی مانند نتفلیکس یا دیزنی پلاس هنوز در یوتیوب یافت نشده اند. از آنجایی که آنها خودشان با کاهش درآمد دست و پنجه نرم می کنند و باید بخشی از هزینه اشتراک خود را برای شرکت در کانال های پرایم تایم به شرکت تابعه گوگل بپردازند، گنجاندن آنها در این برنامه فعلاً مشکوک است. به هر حال، Paramount+ باید در طول سال همراه با eSPORTS1، Bergblick TV، Waidwerk و Jukebox دنبال شود.

همانطور که آندریاس بریز، رئیس آلمانی یوتیوب به WELT گفت، پلتفرم ویدیویی در آلمان بیش از 49 میلیون کاربر معمولی دارد. بیش از 30 میلیون نفر حتی حداقل یک بار در ماه مستقیماً از طریق تلویزیون خود به YouTube دسترسی دارند. به‌جای جابجایی مداوم بین برنامه‌های مختلف، اکنون می‌توانند از طریق یک پلتفرم واحد، اشتراک‌های خود را به صورت متمرکز مدیریت و استفاده کنند.

پیشنهاد قابل مدیریت است

بعد از اینکه یوتیوب پیشنهاد جدید خود را راه اندازی کردکانال های پرایم تایمحدود نیم سال پیش در ایالات متحده شروع شد، این سرویس اکنون در آلمان نیز در دسترس است. این شرکت می خواهد چندین سرویس استریم را زیر یک سقف ترکیب کند. در نتیجه، اشتراک‌های ممتاز از ارائه‌دهندگان مختلف اکنون می‌توانند خارج شوند و در محیط معمول YouTube در مرورگر، دستگاه‌های تلفن همراه یا تلویزیون استفاده شوند.

با کانال‌های پرایم‌تایم جدید، یوتیوب می‌خواهد سهم بیشتری از بازار استریم را تضمین کند و با برندهای معتبری مانند نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و دیزنی پلاس رقابت کند. به طور خاص، آمازون می تواند با آن کانال های ویدئویی پرایم از سال 2017 پیشنهاد قابل مقایسه ای داشته اند.

یوتیوب پس از راه اندازی در ایالات متحده، اکنون کانال های پرایم تایم را به آلمان نیز می آورد و واقعاً بازار استریم را تکان می دهد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع