نتفلیکس فیلم کالت بازی 13 ساله را به سریال تبدیل می کند

حدود 13 سال پیش، اسکات پیلگریم در برابر بقیه جهان ظاهر شد. داستان نوازنده جوانی که باید با معشوقه سابق معشوقش مبارزه کند، از آن زمان طرفداران زیادی پیدا کرده است و از جایگاه فرقه برخوردار است. حالا نتفلیکس از بازگشت بزرگ در قالب یک سریال انیمه خبر داده است.

Scott Pilgrim vs. The World: Complete Edition Launch Trailer

اسکات پیلگریم به صحنه بازمی گردد. نوازنده ای که مشکلات رابطه ای دارد، حالا بعد از ماجراجویی سینمای 13 ساله اش، سریال می گیرد. با این حال، نتفلیکس ظاهر را به طور قابل توجهی تغییر داده است.

نتفلیکس

اسکات پیلگریم: نتفلیکس سریال را اعلام می کند

با وجود ظاهر جدید، این پروژه به وضوح طرفداران فیلم را هدف قرار داده است. همه بازیگران و بازیگران زن به نقش خود بازمی گردند. که با شروع می شود مایکل سرا در نقش شخصیت اصلی اسکات پیلگریم و مری الیزابت وینستد در نقش رامونا. کریس ایوانز و بری لارسون نیز در نقش لوکاس لی و انوی آدامز بازگشته اند. هر دو اکنون به خاطر فیلم هایشان در دنیای مارول شهرت جهانی دارند.

چند سال گذشته زمان بازگشت اسکات پیلگریم بوده است. در این بین، بازی 13 ساله Scott Pilgrim vs. the World: The Game از جنگل بیرون آمده و برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی منتشر شده است. از آنجایی که همچنین فیلم و طنز با بسیاری از مراجع بازی درخشش، سایر پیاده سازی های بازی نیز عالی خواهند بود.

در پشت صحنه چند چهره آشنا نیز حضور دارند. کارگردان فیلم اصلی ادگار رایت نقش تهیه کننده اجرایی را بر عهده می گیرد. برایان لی اومالی، خالق کمیکی که اسکات پیلگریم علیه جهان بر اساس آن ساخته شده نیز نقش اصلی را خواهد داشت.

نتفلیکس قبلاً یکی دارد تریلر کوتاه برای سری اسکات پیلگریم منتشر شد. متاسفانه، هنوز هیچ پیش نمایشی از سبک انیمیشن وجود ندارد. با این حال، می توانید بررسی کنید که کدام بازیگران بار دیگر صدای خود را به شخصیت های رنگارنگ وام می دهند:

کارگردان ادگار رایت دوباره به کار می‌پیوندد

با این حال، چیزی در مورد محتوای واقعی مشخص نیست. رایت در یک توییت همچنان رمزآلود است و این سریال را نوشته است جهان را گسترش دهید اراده و حتی بیشتر. تاریخ انتشار نیز هنوز مشخص نیست (منبع: توییتر).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع