تازه در ژوئن در نتفلیکس:
ما قشر زیادی از مشتریان روی میز نداشتیم، این افرادی هستند که می گویند: “هی، نتفلیکس برای من خیلی گران است و من مشکلی با تبلیغات ندارم.” ما در حال معرفی یک ردیف تبلیغاتی هستیم. همانطور که امروز می دانید، ما به نتفلیکس تبلیغات اضافه نمی کنیم. ما در حال راه اندازی یک ردیف تبلیغاتی برای افرادی هستیم که می گویند: “هی، من قیمت کمتری می خواهم و تبلیغات را تماشا می کنم.” (منبع: هالیوود ریپورتر)
هرکسی که اشتراک تبلیغاتی را انتخاب کند، میتواند در حمام استراحت کند و در حین اجرای تبلیغات خیال خود را راحت کند – با علم به اینکه نتفلیکس به شما تخفیف در قیمت می دهد. درست مثل تلویزیون خطی.
دنیای استریم دیگر هرگز مثل سابق نخواهد بود: روزهای بدون تبلیغات رو به پایان است. نتفلیکس اکنون پس از ماه ها شایعات و گمانه زنی ها، یک بار برای همیشه این موضوع را روشن کرده است. اما مهمترین سوال همچنان باز است.

رئیس نتفلیکس بسته می شود: اشتراک تبلیغاتی به زودی آغاز می شود
ژوئن 2022: جدید در نتفلیکس
برای مشتریان نتفلیکس نیازی به نگرانی نیست: قیمتها در حال حاضر افزایش نمییابد
آنچه ما هنوز نمی دانیم: این سطح اشتراک جدید با چه قیمتی شروع می شود؟ گفته می شود نتفلیکس از زمان نشست صنعت تبلیغات برای باز کردن تبلیغ کنندگان استفاده کرده است. اینکه چه کسی چقدر سرمایهگذاری میکند بر میزان پولی که نتفلیکس در نهایت میگیرد نیز تأثیر میگذارد. این امکان کاملاً وجود دارد که اشتراک تبلیغاتی در آلمان آغاز نشود، بلکه در ابتدا در ایالات متحده آمریکا یا سایر بازارها شروع می شود. اکنون شروع کار برای سال 2023 تعیین شده است.