نتفلیکس، دیزنی و شرکت تعطیل شدند

دیگر هیچ چیز در هالیوود کار نمی کند. پس از هفته‌ها اعتصاب نویسندگان، بازیگران هم اکنون به فعالیت‌های صنعتی می‌پیوندند. عواقب آن برای استودیوهای فیلم و ارائه دهندگان استریم مانند نتفلیکس، دیزنی، اپل و شرکت قابل توجه است. مشتریان باید برای چه چیزی آماده باشند؟

نتفلیکس

تشدید تنش به واقعیت تبدیل می شود، هالیوود ایستاده است. از این پس نه تنها فیلمنامه نویسان در آمریکا اعتصاب می کنند، بلکه در اعتصاب نیز هستند اتحادیه بازیگران به انصراف پیوست به (منبع: هالیوود ریپورتر).

هالیوود در اعتصاب است: نتفلیکس، دیزنی و شرکت زیر آتش

یکی می خواهند پرداخت عادلانه تر و همچنین قوانین روشن و منصفانه هنگام استفاده از هوش مصنوعی. به عنوان مثال، استودیوهای فیلم می‌خواهند بازیگران اضافی و پس‌زمینه را به‌صورت دیجیتالی به تصویر بکشند تا بتوان از آن‌ها هر چند وقت یکبار برای تولیدات دیگر استفاده کرد. بازیگران پس از آن باید برای هر یک، بنابراین تقاضا پرداخت می شود.

خودشه صنعت سرگرمی تحت فشار عظیم، زیرا فیلمنامه نویسان از اردیبهشت ماه اعتصاب کرده اند. ادعاهای آنها علیه استودیوها و ارائه دهندگان استریم مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس، اپل و شرکت با ادعاهای بازیگران قابل مقایسه است. اتفاقاً آخرین باری که اعتصاب مشابهی توسط هر دو اتحادیه در سال 1960 رخ داد.

پوچی بزرگ تهدید می کند

پیامدهای این تصمیم بلافاصله در اولین نمایش اوپنهایمر، آخرین فیلم کارگردان چیره دست کریستوفر نولان در لندن دیده شد. پس از قطعی شدن اعتصاب، بازیگران محل را ترک کردند. اعتصاب نه تنها شامل تماشای واقعی جلوی دوربین است، پایان نامه های دکتری نیز مستثنی هستند.

همچنان در سینماها خواهد بود، اما بازیگران دیگر مجاز به تبلیغ “اپنهایمر” نیستند:

هالیوود با آن مشکل بزرگی دارد. نه تنها عملاً تمام فیلمبرداری ها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، بلکه فیلم هایی که قبلاً به پایان رسیده اند دیگر نمی توانند با ظاهرهای مربوطه توسط بازیگران تبلیغ شوند. این برای استودیوهای فیلم و ارائه دهندگان پخش جریانی چه معنایی دارد تا کنون فقط می توان حدس زد. با این حال، از قبل می توان گفت که درآمد زیادی از باکس آفیس در خطر است.

اوپنهایمر | تریلر آلمانی شماره 2

در حال حاضر دلایلی برای پایان دادن به ارائه دهندگان جریان وجود دارد:

با این حال، دیر یا زود، تهدید عمومی تهدید می شود برای خشک کردن ذخایر فیلم و سریال. پس از آن این می تواند در چند ماه قابل توجه باشد. سپس ارائه دهندگان پخش باید فقط چیزهای قدیمی را از قوطی نشان دهند، اما محتوای جدید و تولیدات داخلی وجود ندارد.

در حال حاضر عواقب آن برای تماشاگران سینما و مشتریان خدمات استریم چیست؟ آنچه قبلاً فیلمبرداری شده است می تواند نمایش داده شود، اما با فرصت های تبلیغاتی محدود، شرکت ها می توانند تصمیم بگیرند به تعویق انداختن فیلم ها و سریال ها برای نمایش بعدی پس از اعتصاب.

یک وزین اهرم در اختلافات کارگری بازیگران، به نمایندگی از اتحادیه بازیگران SAG-AFTRA. البته این فقط نشان دهنده منافع ستارگان ثروتمند هالیوود نیست، تمرکز بر روی هزاران بازیگر است که معیشت آنها تامین نشده است.

در مواجهه با یک پیشنهاد نازک شده برای خاتمه دادن تصميم گرفتن. این که آیا به آن می رسد، در نهایت بستگی به مدت زمان اعتصاب مشترک دارد. یک وقفه کوتاه بدون مشکل است، اما یک وقفه طولانی تر را به سختی باید برای شرکت ها پنهان کرد.



منبع