نتفلیکس، آمازون، دیزنی+: ۷ سریال سانسور شده که دیگر نمی‌توانید آن‌ها را به طور کامل پخش کنید



با ارائه دهندگان پخش جریانی مانند نتفلیکس، آمازون و دیزنی پلاس، می توانید بیشتر سریال های مورد علاقه خود را پخش کنید – اما این ها همیشه به طور کامل در دسترس نیستند. در این 7 سریال، قسمت های جنجالی به خصوص سانسور و حذف شدند.

7 سریالی که فقط می توانید تا حدی آنها را پخش کنید

در نتفلیکس، دیزنی پلاس، آمازون و WOW تقریباً همه نام‌های بزرگ تاریخ سریال را خواهید یافت. با این حال، برخی از سریال های محبوب مانند The Simpsons یا Community فقط تا حدی به صورت آنلاین در دسترس هستند زیرا عواقب خاصی باعث رسوایی شد و متعاقباً از سکوها ممنوع شد. با این 7 سریال شما باید بدون حداقل یک قسمت در هنگام پخش کار کنید.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از ویدیوهای این سری از تصاویر ممکن است برای برخی از خوانندگان نامناسب باشد.

Family Guy با شورش ها و رسوایی ها غریبه نیست – سریال کارتونی خالق ست مک فارلین در طول تاریخ طولانی خود افراد زیادی را از خود دور کرده است. با این حال، با اپیزود The Surrogate Mother (اصلی: Partial Terms of Endearment)، سریال جرات کرد وارد عرصه ای شود که بسیار بحث برانگیز بود، به خصوص در ایالات متحده.

این قسمت بیست و یکم فصل هشتم حول موضوع سقط جنین می چرخد، که به شیوه معمول Family Guy، به طور خاص مورد بحث قرار نمی گیرد. این قسمت هرگز از تلویزیون ایالات متحده پخش نشد و هنوز در دیزنی + آلمان تا به امروز در دسترس نیست.

کمدی کمدی آمریکایی 30 Rock به‌خاطر طنزهای رسانه‌ای و شخصیت‌های عجیب و غریبش که به نوبت در یک سریال کمدی تخیلی در NBC شرکت می‌کنند، شهرت دارد. در حالی که این کالت هنوز هم طرفداران زیادی دارد، اما دارد در مجموع چهار قسمت از سریال از پیشنهاد پخش حذف شده است و دیگر نمی توان آن را به صورت دیجیتالی در آمازون خریداری کرد.

در قسمت‌های آسیب‌دیده، بازیگران گهگاه با چهره سیاه ظاهر می‌شوند – صحنه‌ها برای تقلید از سنت نژادپرستانه فیلم‌های هالیوود در نظر گرفته شده است، اما به درخواست خالق تینا فی حذف شدند.

فصل 3 قسمت 2: به ستاره ها باور داشته باشید

پخش زنده فصل 5 قسمت 4 (نسخه ساحل شرقی)

فصل 5 قسمت 10 منطقه حمله کریسمس

فصل 6 قسمت 19 زنده از استودیو 6H

(منبع: نیوزویک)

ساوت پارک همه چیز و همه را مسخره کرده است و به ندرت قوانین خوش سلیقه را زیر پا می گذارد. اما آن دو اپیزودهای سالگرد 200 و 201 حتی برای سریال رسوایی بسیار خطرناک بود. آ. فصل 14 قسمت های 5 و 6 حول محور افراد مشهوری مانند تام کروز می گذرد که می خواهند با حضرت محمد ملاقات کنند تا توانایی او را در تقلید نکردن تقلید کنند.

اگرچه محمد قبلاً در قسمت دوگانه ای که پخش شد کاملاً سانسور شده بود، کمدی سنترال پس از اولین پخش از ترس حملات اسلام گرایان سانسور شد – این قسمت ها تا به امروز در هیچ کجا قابل پخش نیستند.

همچنین در سریال کمدی کوتاه مدت W/ Bob & David محصول 2015 استفاده از صورت سیاه باعث حذف یک قسمت شد. اپیزود 3 از سال 2020 در نتفلیکس در دسترس نبوده است – این سریال اکنون تنها از 3 قسمت به اضافه یک قسمت ویژه تشکیل شده است.

در دنباله Advanced Dungeons & Dragons شخصیت های سریال کمدی Community یک بازی شدید D&D را انجام می دهند – قسمت چهاردهم از فصل دوم یکی از بهترین قسمت های تاریخ برای بسیاری از طرفداران بود. 9 سال پس از اولین پخش، این قسمت در سال 2020 حذف شد – دلیل این امر یک صحنه سیاه دیگر بود.

شخصیت بن چانگ در نقش یک جن تاریک ظاهر می شود که صورتش تیره شده است بر. اگرچه او به این ترتیب یک موجود فانتزی را به تصویر می کشد، این قسمت از نتفلیکس ممنوع شد، که با درک همه طرفداران مواجه نشد.

پس از بیش از 30 فصل، سیمپسون ها می توانند به یک اثر غول پیکر نگاه کنند. در دیزنی + می توانید ماجراهای هومر، مارج و شرکت را تماشا کنید – اما نه همه آنها. قسمت اول فصل سوم به دلیل حضور مهمان بحث برانگیز در سرویس پخش در دسترس نیست.

در سورپرایز تولد ستاره پاپ مایکل جکسون صدای خود را به شخصیت لئون کامپوفسکی قرض داد. پس از علنی شدن اتهامات کودک آزاری علیه جکسون، سازندگان تصمیم گرفتند این قسمت را از برنامه حذف کنند.

It’s Always Sunny in Philadelphia شاید یکی از سریال های موفق در این کشور نباشد، اما می تواند باشد. پس از 16 فصل، همچنان طولانی‌ترین سریال کمدی در ایالات متحده است منتخب تمام دوران با این حال، سریالی که درباره پنج صاحب بار بسیار ناکارآمد و بی‌رحم است، فرزند غم نیست. به دلیل Blackface، قبلاً 4 قسمت از سرویس پخش حذف شده است.

فصل 4 قسمت 3: مسابقه مدل بیلبورد بعدی برتر پدی آمریکا

فصل 6 قسمت 9: دی رینولدز: شکل دادن به جوانان آمریکا

فصل 8 قسمت 2: باند زباله های خود را بازیافت می کند

فصل نهم قسمت نهم: باند سلاح مرگبار 6 می سازد

(منبع: کرکس)

در حالی که سریال های ذکر شده مجبور بودند کل قسمت ها را حذف کنند، بسیاری از تولیدات دیگر وجود دارند که کمی سبک تر شدند و فقط باید صحنه های جداگانه را قطع می کردند. به عنوان مثال، سریال کمدی بیمارستانی Scrubs نیز مجبور شد برخی از صحنه‌های صورت سیاه را برش دهد.

از طرف دیگر، سریال کمدی کالت Friends مجبور بود کمی بعد از 11 سپتامبر 2001 یک خط داستانی را تغییر دهید، که در آن چندلر بینگ مورد علاقه طرفداران درباره بمبی در فرودگاه شوخی می کند.



منبع