نتتو کولر گازی اسپلیت ارزان با عملکرد گرمایش می فروشد

کولر گازی اسپلیت چیزی نیست جز پمپ های حرارتی هوا به هوا بسیار کارآمد. دقیقاً بر اساس همان اصل تبادل حرارت کار می کند. در تابستان هوای گرم یونیت بیرونی به هوای سرد برای یونیت داخلی تبدیل می شود. در زمستان، هوای سرد بیرون برای داخل به هوای گرم تبدیل می شود. بسته به کارایی دستگاه، یک کیلووات ساعت انرژی به سه تا پنج برابر ظرفیت گرمایش یا سرمایش تبدیل می شود.

نت تهویه مطبوع اسپلیت را به قیمت 400 یورو می فروشد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/06/30 ساعت 1:28 بعد از ظهر

چنین سیستم تهویه مطبوع اسپلیت را فقط در صورتی می توان نصب کرد که صاحب خانه باشید یا از صاحبخانه و WEG اجازه داشته باشید. از آنجا که یونیت خارجی باید بر روی نما نصب شود و دیوار بیرونی سوراخ شود. بنابراین این یک عملیات کاملاً بزرگ است. این مدل تنها برای یک اتاق نیز مناسب است. با سیستم های تهویه مطبوع چند اسپلیت بزرگتر، می توانید چندین اتاق را با یک واحد بیرونی خنک یا گرم کنید. همچنین مهم است که خانه شما چقدر عایق بندی شده است. بنابراین چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد و باید به دنبال مشاوره حرفه ای باشید.

کولر گازی TroniTechnik SPLIT ست کولرگازی 5 در 1 REYKIR 9000 BTU شامل گرمایش، فیلتر، UVC

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در نتتو، الف تهویه مطبوع اسپلیت به قیمت 400 یورو به فروش می رسد (به نت نگاه کنید). این مجموعه کامل متشکل از یونیت خارجی، یونیت داخلی، کابل های اتصال پنج متری و کنترل از راه دور می باشد. ظرفیت برق 9000 BTU است. مقدار SEER 6.1 و مقدار SCOP 4.0 است. اینها مقادیر بهره وری انرژی در عملیات در طول سال هستند. هر چه اعداد بیشتر باشد، کولر گازی اسپلیت کارآمدتر کار می کند. در اینجا مقادیر با توجه به قیمت مناسب هستند.

کولر گازی TroniTechnik SPLIT ست کولرگازی 5 در 1 REYKIR 9000 BTU شامل گرمایش، فیلتر، UVC

اگرچه پمپ های حرارتی آینده هستند، اما همه شما نمی توانید با پول گران قیمت تبدیل را انجام دهید. از طرف دیگر، یک نکته واقعی واقعی، تهویه مطبوع اسپلیت است که نه تنها در تابستان خنک می‌شود، بلکه می‌تواند در زمستان نیز گرم شود. در Netto در حال حاضر یک مدل ارزان تر وجود دارد.

می توانید قبض برق خود را با یک نیروگاه بالکن کاهش دهید:

چه کسانی باید کولر گازی اسپلیت بخرند؟

سیستم تهویه مطبوع اسپلیت یک نصب دائمی است که تنها توسط یک شرکت متخصص قابل انجام است. دستگاه ها در واقع با خنک کننده R32 پر شده اند، اما اتصال همچنان باید توسط یک متخصص انجام شود و در نهایت آزاد شد. این تنها راه برای اطمینان از عملکرد ایمن و کارآمد است. بنابراین هنوز برای یک شرکت متخصص هزینه هایی وجود دارد که بسته به تلاش نصب می تواند متفاوت باشد.

با این حال، در اصل، چنین سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت یک اختراع واقعا عالی هستند. در چند سال آینده آنها قطعاً نقش تعیین کننده ای را در هر جایی که هیچ سیستم گرمایشی قدیمی با نفت یا گاز قابل تعویض نباشد، ایفا خواهند کرد. می توانید از آن برای گرم کردن بدون نیاز به تبدیل بزرگ به پمپ حرارتی استفاده کنید.