صرف نظر از نام، فولکس واگن اکنون این کار را خواهد کرد زودتر با خودروهای دارای موتور احتراق داخلی خداحافظی کنید. در اروپا، پایان کار باید از سال 2033 باشد، اگرچه احتمالاً موتورهای احتراقی کمتری از سال 2031 ارائه می شود.

به گفته توماس شافر، رئیس فولکس واگن «همپوشانی» با طیف محصولات فولکس‌واگن «اینجا و آنجا». حال باید روشن شود که تغییر نام کجا معنا دارد. اضافه شدن X برای e-SUV ها یک “گزینه بعید نیست” است، اگرچه هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است (منبع: Autocar).

را شاسی بلندهای الکتریکی فولکس واگن را می توان در آینده ID.X نامید. حتی با وجود مدل SUV جمع و جور آینده فولکس واگن ID.3، این احتمال وجود دارد که فولکس واگن این خودرو را با نام ID.3 X عرضه کند. انتظار می رود قبل از سال 2026 منتشر شود. ID.3 X باید به طور قابل توجهی متفاوت از ID.3 به نظر برسد.

گروه همچنین در حال فکر کردن به این است که چگونه نام های شناخته شده ای مانند گلف و چوگان زمانی که مدل‌های موتور احتراق داخلی کنار گذاشته می‌شوند، می‌توانند در آینده مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، برای گلف و چوگان نمی توان یک تصمیم کوتاه مدت انتظار داشت؛ شفر یک دوره ده ساله را تصور می کند. در حالی که نام کلاسیک گلف “ارزش زیادی” دارد، به خصوص با نام های شناسه “تحرک زیادی” وجود خواهد داشت.

آیا یک ماشین الکتریکی ارزش آن را دارد؟ پاسخ در ویدیو:

فولکس واگن موتور احتراقی خاموش را ترجیح می دهد

علاوه بر این، فولکس واگن در حال معرفی دو خودروی الکترونیکی مقرون به صرفه است کمتر از 25000 یورو می تواند به بازار بیاید e-Polo را می توان به عنوان ID.2 به بازار عرضه کرد و از حدود 23000 یورو در دسترس بود. همچنین باید یک نوع E برای VW T-Cross وجود داشته باشد.