ناامیدی تلخ برای Vespa، Schwalbe & Co.

پس از همه، «مشارکت برای وسایل نقلیه بدون گواهینامه ارائه نشده استبه گفته آژانس محیط زیست فدرال. هنوز اعلام نشده است که دیگر چه زمانی امکان بهره مندی از سهمیه گازهای گلخانه ای با دوچرخه یا اسکوتر الکترونیکی وجود نخواهد داشت. تنها اعلام شد که این رویه «در اسرع وقت» متوقف خواهد شد. همچنین هنوز مشخص نیست که این تغییر قانون فقط شامل مالکانی می شود که هنوز موتورسیکلت سبک خود را ثبت نام نکرده اند (منبع: بیلد خودکار).

Squad: خودروی الکترونیکی خورشیدی ارزان ارائه شد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

چگونه می توانید از خلاء قانونی استفاده کنید پاداش را سال به سال دریافت کنید، همکار ما Felix Gräber توضیح می دهد. تنها چیزی که نیاز دارید کارت شناسایی، شماره بیمه (شماره EVB)، مجوز بهره برداری و احتمالاً نظر کارشناسی است.

سهمیه گازهای گلخانه ای: تجارت با گواهی زیست محیطی

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

از جمله ارائه دهندگانی که کار اداری را برای شما به عهده می گیرند، EnbW، Sixt و ADAC هستند. در واقع ارزشش را دارد، زیرا بسته به کلاس خودروی ثبت شده، مبلغ سالانه حدود 350 یورو است – بسته به ارائه دهنده، با این حال، حتی بیشتر است. تا 475 یورو ممکن است. تا زمانی که سهمیه گازهای گلخانه ای را سال به سال پس نگیرید، این پول به بودجه فدرال می رود. می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه در راهنمای ما در مورد این موضوع پیدا کنید.

برای مدت طولانی، فقط به رانندگان خودروهای الکترونیکی اختصاص داده نمی شد که حق بیمه گازهای گلخانه ای را دریافت کنند، زیرا حتی با پدلکس های سرعت و اسکوترهای 45 کیلومتر در ساعت می توانید از طریق یک خلأ قانونی از سازگاری با محیط زیست وسایل حمل و نقل بهره مند شوید. اکنون دولت می خواهد این را تغییر دهد.

تحرک

سهمیه گازهای گلخانه ای از 45 کیلومتر در ساعت؟

در آینده دیگر نمی توان با آن مقابله کرد سهمیه کاهش گازهای گلخانه ای (سهمیه GHG) برای تامین مالی مجدد اسکوتر الکترونیکی یا S-pedelec. این قبلاً برنامه ریزی نشده بود، دولت فدرال اکنون در حال آماده شدن برای پر کردن خلاء قانونی است. الزامات دو چرخ در واقع این است که آنها باید حداقل 45 کیلومتر در ساعت رانندگی کنند و دارای پلاک “بزرگ” باشند. برای این کار، به اصطلاح “پذیرش داوطلبانه” ضروری بود.

با این ابتکار، آژانس محیط زیست فدرال (UBA) عمدتاً می خواست به صاحبان خودروهای برقی و دو چرخ برقی قدرتمند دسترسی پیدا کند تا از وسایل نقلیه محلی بدون آلایندگی حمایت کند. ایده پشت این امر این است که صرفه جویی در انتشار تایید شود و سپس آنها را داشته باشیم برای فروش به شرکت های مشمول سهمیه.

Squad اخیراً یک جایگزین بالقوه برای اسکوترهای الکترونیکی برای ترافیک شهری ارائه کرده است.