ناامیدی برای طرفداران استارفیلد: زمان بازی کمتر از حد انتظار است

تریلرها و اطلاعات تاکنون حاکی از آن است که داستان اصلی استارفیلد است از بازی های قبلی Bethesda مانند Skyrim یا Fallout 4 بسیار پیشی گرفته است. بر اساس اطلاعاتی که از تاد هاوارد، کارگردان خلاق بازی، اینطور نیست.

Starfield قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2023 برای Xbox Series X|S و PC منتشر شود.



منبع

بازی هایی مانند Skyrim در گذشته نشان داده اند که به لطف امکانات متعدد جاودانه هستند و با استارفیلد هاوارد نیز تصور می شود که جامعه مودینگ بازی را برای مدت طولانی جالب نگه می دارد.

این نشان می دهد که داستان اصلی استارفیلد فقط حدود 20 درصد بزرگتر است نسبت به بازی های قبلی است. این بدان معناست که شما می توانید حدود 30 تا 40 ساعت انتظار داشته باشید – بدون احتساب سفرهای جانبی. طبق گفته هاوارد، همانطور که او در مصاحبه با IGN فاش کرد، این عدد می تواند تا حدودی تغییر کند (منبع: IGN).

چیزی از استارفیلد ندیدی؟ سپس این تریلر را توصیه می کنیم:

به گفته Bethesda، استارفیلد برای مدت طولانی جالب خواهد ماند

از زمان معرفی Starfield در سال 2018 و انتشار اولین تریلر در سال 2021، بسیاری تصور می کنند که این بازی عظیم خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که حداقل برای داستان اصلی ناب، اینطور نیست.

Starfield فقط کمی بزرگتر از سایر بازی های Bethesda است

همانطور که هاوارد همچنین در مصاحبه ای با IGN اشاره می کند، بازی نقش آفرینی اکشن ماجراجویی آینده نه تنها از ماموریت های اصلی، بلکه از کوئست های جانبی، مسیرهای جناحی و ساخت پایگاه نیز تشکیل شده است. پیوستن به 1000 سیاره کاملاً قابل کاوش با محتوای تولید شده رویه ای

با این حال، Bethesda نگران این موضوع نیست، زیرا هر کسی که بازی های این توسعه دهنده را بازی کرده است، می داند که این ها بسیار بیشتر ارائه دهد نه فقط یک داستان اصلی