همچنین در سال 2023 هیچ کمبودی برای فیلم ها و سریال های عالی در دیزنی + وجود نخواهد داشت. ارائه دهنده استریم و رقیب نتفلیکس در حال حاضر برخی از نکات برجسته سال آینده را فاش کرده و آنها را در یک تریلر نشان می دهد.

خیلی خوبه، چون اینطوری میتونیم یکی بسازیم نمایی از اولین تصاویر متحرک دنباله پرتاب کردن اوون ویلسون (موبیوس) و سوفیا دی مارتینو (سیلوی راندیدوتیر) نیز در این فیلم حضور دارند. اما باید کمی بیشتر صبر کنیم تا اولین نمایش در دیزنی + در تابستان. باز هم هست “تهاجم مخفی” از MCU، مجموعه‌ای که نیک فیوری با تغییر شکل‌دهنده‌های شیطانی مبارزه می‌کند. سرگرمی باید از اوایل بهار شروع شود. احتمالاً Disney+ احتمالاً Black Panther: Wakanda Forever را نمایش می دهد. جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول باید تا چند هفته دیگر اکران شود.

اما ما فقط اولین نکات برجسته مارول را نمی بینیم. تازه‌های دنیای جنگ ستارگان کم‌تر هیجان‌انگیز نیستند: بنابراین اولین تجربه‌ای از آن چیزی که مدت‌ها در انتظارش بودیم وجود دارد. فصل 3 The Mandalorian و فصل اول Ashoka. دومی در ابتدا در مجموعه‌های انیمیشن «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون» و «شورشیان جنگ ستارگان» معرفی شد و سپس اولین حضور مهمان خود را به عنوان یک شخصیت واقعی در «ماندالوریان» و «کتاب بابا فت» انجام داد.

نکات مهم سال 2023 در دیزنی +

شما آن صدا را می شناسید، نه؟ درست است، هرکسی که فیلم های مارول را به صورت اصلی ببیند، پس از چند ثانیه می داند که چه کسی در تریلر با ما صحبت می کند – تام هیدلستون با نام مستعار لوکی. او به‌عنوان یک راوی، نمایش‌های برجسته سرگرم‌کننده را در دیزنی + رهبری می‌کند و همچنین فصل دوم سریال MCU خود را تبلیغ می‌کند.

دیزنی + پیش بینی را ارائه می دهد: اولین تصاویر از موفقیت های جدید مارول و جنگ ستارگان

اما دیزنی 2023 به غیر از دو برند Marvel و Star Wars، چیزهای جدید زیادی نیز ارائه خواهد کرد. به عنوان مثال، تفسیر مجدد از مواد معروف پیتر پن – در “پیتر پن و وندی” بازیگر جوان بریتانیایی الکساندر مولونی نقش پسری را بازی می کند که از بزرگ شدن امتناع می کند. علاوه بر این، گزیده‌های دیگری از آثار پیکسار و شرکت را می‌بینیم – خلاصه، سال جدید باید سرگرم‌کننده باشد.