میراث هاگوارتز – چرخه روز/شب و زمان به جلو سریع

زبان ها:انگلیسی آلمانی

اکثر کلاس ها فقط در طول روز برگزار می شود، استثنا دوره نجوم است که منطقاً فقط می توانید در شب به آسمان پرستاره نگاه کنید. بر این اساس، محراب های نجوم را فقط می توان در شب قفل کرد. تمام فعالیت های دیگر را می توان در طول روز انجام داد.

آزمون هری پاتر: دانش خود را در مورد هاگوارتز و شرکت آزمایش کنید!

متأسفانه نمی توانید زمان دقیقی را تعیین کنید، فقط این دو نقطه از زمان در دنیای بازی وجود دارد که هر لحظه می توانید به آنها بپرید. اتفاقا نه تنها می توانید چرخه روز و شب را در بازی تغییر دهید، بلکه می توانید ظاهر و ظاهر خود را نیز تغییر دهید.

اینگونه است که تغییر روز و شب بر بازی تأثیر می گذارد

بستر، زمینه:Windows PC، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox Series X

تغییر زمان روز و زمان به جلو سریع

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

فقط صفحه نقشه را باز کنید. در سمت راست پایین صفحه، گزینه “Wait” را مشاهده می کنید که می توانید با فشار دادن دکمه سمت راست، آن را در نسخه های کنسولی فعال کنید. این به شما امکان می دهد زمان را از روز به شب و شب به روز بگذرانید. پس از فشار دادن، صفحه راهنمایی را برای شروع چرخه روز و شب تأیید می کند.

می توانید عملکرد انتظار را در صفحه نقشه هاگوارتز Legacy (منبع: Screenshot GIGA) پیدا کنید.
ویژگی Wait را می توان در صفحه نقشه هاگوارتز Legacy پیدا کرد (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

برخی از جانوران جادویی فقط در ساعات خاصی از روز ظاهر می شوند. شما فقط می توانید گوساله های ماه را در شب در زیر نور ماه پیدا کنید و صید کنید. و مجسمه های Demiguise، یکی از کلکسیون های بازی، فقط در شب قابل جمع آوری هستند.

اگرچه ساکنان دنیای بازی Hogwarts Legacy روال روزانه مخصوص به خود را ندارند که از آن پیروی می کنند، اما زمان روز بر برخی از مکانیک های گیم پلی تأثیر می گذارد.

اگر می‌خواهید ماموریت‌های خاصی را شروع کنید، گاهی اوقات باید در مقابل نقطه شروع منتظر بمانید و اجازه دهید زمان بگذرد تا بتوانید شروع کنید. این بازی همچنین یک تابع انتظار را در اینجا به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید زمان روز را خودتان تغییر دهید، مثلاً اگر می خواهید آن را شب کنید.

در میراث هاگوارتز یک چرخه روز و شب وجود دارد. بنابراین شما فقط می توانید بسیاری از ماموریت ها و فعالیت های دیگر را در ساعات خاصی از روز شروع کنید. در اینجا توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید زمان روز را تغییر دهید، زمان را سریع جلو ببرید و شب را رد کنید.

میراث هاگوارتز