میراث هاگوارتز: قفل های باز

در میراث هاگوارتز، بسیاری از درهای قفل شده وجود دارد که شامل کلکسیون، تجهیزات یا طلا هستند. در ادامه به شما می گوییم که چگونه می توانید قفل ها را باز کنید.

میراث هاگوارتز

باز کردن قفل ها در میراث هاگوارتز

اگر سرایدار شما 9 جم، سطوح طلسم تا سطح 2، بنابراین اکنون می توانید قفل های سطح 2 را باز کنید. پس از آن باید بری پیش سرایدار 13 مجسمه Demiguise دیگر بیاورید، به جادوها را به سطح 3 ارتقا دهید. اکنون می توانید قفل های سطح 3 را نیز باز کنید.



منبع

درهای قفل شده در سراسر جهان باز یافت می شوند، اما بیشتر در هاگوارتز و هاگزمید. در ابتدای بازی نمی توانید آن را باز کنید.

در مینی بازی باید با هر دو چوب نقطه مشخصی را پیدا کنید تا دنده های مربوطه بچرخند. هنگامی که نقطه را پیدا کردید، باید هر دو چوب را برای چند ثانیه در جای خود نگه دارید تا قفل باز شود.

برای تراز کردن طلسم، باید ماموریت جانبی “مرد پشت ماه” را به پایان برسانید. پیشرفت. برای این شما باید مجسمه های Demiguise را پیدا کنید و او دم سرایدار را برگردانید

زبان ها:انگلیسی آلمانی

دور و بر برای باز کردن قفل ها به طلسم “Alohomora” نیاز دارید. به او شما آن را به طور خودکار از طریق ماموریت اصلی “سرایدار تحت تصرف ماه” دریافت می کنید. بنابراین لازم نیست کار دیگری انجام دهید یا به چیز دیگری توجه کنید. داستان بازی را بازی کنید و طلسم متعلق به شماست.

مینی بازی را در کلیپ زیر به شما نشان می دهیم:

درهای قفل شده را در سطح 2 و 3 باز کنید

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، چیزهای زیادی برای کشف در میراث هاگوارتز وجود دارد. خواه صندوق های گنج با چشم ها، پازل های در یا میدان های نبرد. متأسفانه، برخی از درهای قفل شده نیز وجود دارند که حاوی موارد مفیدی هستند، از جمله مجسمه های Demiguise که برای همه غنائم و دستاوردها به آنها نیاز دارید.

مجسمه‌های دمیگ فقط در طول شب ظاهر می‌شوند، با این حال، شما همچنین می توانید آنها را در طول روز پیدا کنید. اگر در طول روز مجسمه ای پیدا کردید، آن را باز کنید نقشه برداری کنید و R3/RT (PS/Xbox) را فشار دهید تا به Night بروید. به این ترتیب شما مجبور نیستید به یاد داشته باشید که آن را از کجا پیدا کرده اید و می توانید بلافاصله مجسمه های Demiguise را جمع آوری کنید.

پس از انجام طلسم “Alohomora” از سرایدار یاد گرفتید، اکنون می توانید قفل ها را در سطح 1 باز کنید. حالا وقتی با قفل سطح 1 مواجه شدید، Square/X (PS/Xbox) را فشار دهید و مینی بازی را کامل کنید تا در باز شود.