میراث هاگوارتز – تغییر مجموعه‌های املا و تجهیز طلسم‌های بیشتر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

متأسفانه، در ابتدا فقط می توانید چهار طلسم را در یک زمان تجهیز کنید. بنابراین باید دائماً تصمیم بگیرید که در درجه اول از کدام جادو استفاده کنید. با این حال، با پیشرفت در بازی، می توانید مجموعه های بیشتری از طلسم ها را باز کنید و تا 16 طلسم را به طور همزمان تجهیز کنید، که می توانید آنها را روان طی کنید.

از اینجا، نشانگر را روی طلسمی که می‌خواهید تجهیز کنید ببرید و دکمه R2/RT را نگه دارید تا اختصاص دهید. برای موقعیت دقیق، دکمه مربوطه را روی صفحه بازی فشار دهید تا تکلیف تکمیل شود.

در کنسول ها، دکمه گیم پد مربوطه را برای موقعیت جادویی دقیق فشار می دهید (منبع: Screenshot GIGA).
در کنسول‌ها، دکمه گیم‌پد مناسب را برای مکان دقیق بازیگران فشار دهید (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

بیش از 4 طلسم را همزمان تجهیز کنید

زبان ها:انگلیسی آلمانی

بستر، زمینه:Windows PC، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox Series X

تغییر و تجهیز مجموعه های طلسم

علاوه بر جادوهای اساسی، میراث هاگوارتز عمدتاً شامل طلسم های ویژه ای است که می توانید از طریق تنظیم املا در سمت راست پایین صفحه باعث می شود. دکمه R2/RT را نگه می دارید و سپس طلسم های جادویی مربوطه را با چهار دکمه گیم پد فعال می کنید. در رایانه شخصی می توانید از کلیدهای اعداد برای راه اندازی و جابجایی طلسم های مختلف استفاده کنید.

اگر می‌خواهید جادوها را تغییر دهید و مجدداً تخصیص دهید، دکمه جهت سمت راست را در D-Pad (دکمه T در رایانه شخصی) فشار دهید. این شما را به یک صفحه نمای کلی با همه جادوهای خود می برد.

از طریق کلید جهت درست (کنسول) یا T (کامپیوتر) به منوی جادویی خود می رسید (منبع: Screenshot GIGA).
برای رفتن به منوی جادویی خود از دکمه جهت راست (کنسول) یا T (کامپیوتر) استفاده کنید (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

در هاگوارتز Legacy می توانید مجموعه های طلسم خود را گسترش دهید و همزمان بیش از 4 طلسم را تجهیز کنید. در ابتدا فقط می توانید بین چند طلسم جابجا شوید. در اینجا می توانید دریابید که چگونه می توانید اسلات های بیشتری را برای جادو باز کنید و همزمان جادوهای بیشتری را تجهیز کنید.

میراث هاگوارتز