میراث هاگوارتز آنقدر ساده لوح است که من را آزار می دهد

در واقع، میراث هاگوارتز به طور کلی از همه مسائل پیچیده تر طفره می رود و باقی می ماند در سمت امن سیاه و سفید و در صورت مشکوک شدن به شما گربه ها را برای نوازش می دهد. فقط خط داستانی سباستین و اومینیس به مضامین تیره‌تر می‌پردازد – و این باعث می‌شود که بهترین داستان در بازی برای من باشد.

نه اینکه تماماً تقصیر میراث هاگوارتز باشد. زیرا جهان هری پاتر (متاسفانه) پر از منطق سیاه و سفید و رویکرد ساده لوحانه به مسائل پیچیده.

تفکر سیاه و سفید ساده لوحانه بخشی از دنیای هری پاتر است

شاید بتوان جور دیگری به دنیای هری پاتر نزدیک شد. که در آن مسائل جدی تر مورد توجه قرار گرفته است و شخصیت های شیطانی نه با کلیشه های خطرناک مجهز شود. این حداقل اولین قدمی خواهد بود که متاسفانه میراث هاگوارتز آن را انجام نداد.



منبع

میراث هاگوارتز خوب است، بد است، 10/10 است، 1/10 است، شما مجاز به بازی میراث هاگوارتز نیستید، نه، شما قرار است آن را بازی کنید، و واقعا مهم نیست که جی کی رولینگ چه کاری انجام می دهد. طرف، مانند انتشار بیانیه های ترنس هراسی و تحریک نفرت علیه مردم. اوه، میراث هاگوارتز. کودک درون من گریه می کند. آیا فرار به هاگوارتز دروغ است؟

میراث هاگوارتز

البته جادوگران قرن ها استفاده از عصا را برای همه اجنه ممنوع کرده اند. زیرا آنها را پست و خطرناک می دانند. اما هی، فکر می کنم یک کار خوب برای رفع این اشتباه کافی است. این اولین لحظه ای بود که می خواستم میراث هاگوارتز را بکوبم.

من شکارچیان غیرقانونی را می کشم تا بتوانم گرگ ها را خودم شکار کنم

Ranrok شیطانی است. میراث هاگوارتز کار خوبی را انجام می دهد که بارها و بارها آن را به درون شما می زند. خب، ویکی رسمی هری پاتر خلاصه می‌کند که شورش‌های اجنه در واقع درباره چه چیزی هستند: جادوگران با leprechaun ها مورد تبعیض قرار می گیرند و طوری با آنها رفتار می کنند که انگار پست تر هستند (منبع: ویکی هری پاتر). آنها حتی از استفاده از عصا منع شده اند (اما آنها تنها نیستند – که آن را بهتر نمی کند).

خوب، نه اینکه من حیوانات را نمی کشم. من باید حیوانات را بکشم تا بتوانم پوست آنها را بکنم و از آنها برای دم کردن معجون استفاده کنم. مانند عنکبوت ها و گرگ ها، حیواناتی که به طور کلیشه ای شرور هستند. ضمناً من خودم می توانم حیوانات را نجات دهم (یعنی آنهایی که بامزه هستند و دوستشان دارم) اما وقتی خیلی زیاد ذخیره می کنم بهتر است آنها را بفروشم. من مطمئن هستم که آنها در این راه بسیار بهتر از جنگل خواهند بود. منظورم این است که حیوانات واقعاً نمی خواهند آزاد باشند، اینطور نیست؟ (بله، این به طعنه آمیز است.)

چگونه میراث هاگوارتز در مورد شورش اجنه صحبت نمی کند

شورش های اجنه البته در کتاب ها ذکر شده است، اما واقعاً در مورد آنها صحبت نشده است. همچنین برده داری مدرن در کتاب ها – با جن های خانه – مورد بررسی قرار گرفته است، اما جدای از سرنوشت فردی، مالکیت برده به عنوان یک موضوع اصلی پرداخته نمی شود. الف های خانگی هنوز در هاگوارتز کار می کنند و این مورد قبول است.

مکانیک های گیم پلی خوب زیادی در هاگوارتز Legacy وجود دارد. اما تلاش اصلی و بسیاری از داستان های فرعی نه تنها مسطح نیستند – بلکه به طرز دردناکی ساده لوح هستند. در اینجا چند نمونه (که در آنها به سختی اسپویل خواهم شد) آورده شده است.

جن خوشبین