اگرچه MontanaBlack تبریک صمیمانه بسیاری از طرفداران خود را دریافت می کند، اما همه به این نوشیدنی انرژی زا متقاعد نشده اند. برخی حتی تصور می کنند که محصول شکست بزرگی خواهد بود. نکته اصلی انتقاد نام، جایگزینی شکر با شیرین کننده ها و ظاهر قوطی ها است که مورد استقبال همه قرار نمی گیرد (منبع: توییتر).
یک حساب اینستاگرام جداگانه برای نوشیدنی در ابتدای ماه جولای ایجاد شد که در 24 ساعت اول حدود 180000 دنبال کننده ارگانیک ایجاد کرد. این در حالی است که تعداد فالوورها به 352 هزار نفر رسیده است. بنابراین به نظر می رسد علاقه زیادی به محصول او وجود دارد (منبع: اینستاگرام).
در حال حاضر تبدیل شده است سه نوع مختلف ارائه شده: نارگیل بلوبری، کیک پنیر تمشک و تروپیکال اگزاتیک.
مونتانا بلک در ویدیوی خود در مورد نوشیدنی بسیار احساساتی می شود:
همه به محصول پاسخ مثبت نمی دهند
“Uuuiii” یا pfui – ماه های آینده این را نشان خواهند داد.
این نوشیدنی انرژیزا که GÖNRGY نام دارد، توسط MontanaBlack پس از اینکه ایده ساخت چای سرد خود به دلیل تنوع محصولات موجود کنار گذاشته شد، انتخاب شد. “G” در نام مخفف “Gönn” است.، که کاملاً با شعار او مطابقت دارد: “زندگی کوتاه تر از آن است که خودتان را درمان نکنید”.
این چیز خوبی است، زیرا توسعه نوشیدنی دو سال طول کشید و ارزان نبود. به گفته MontanaBlack، دو میلیون یورو روی این محصول سرمایه گذاری کرده استکه در اتریش تولید و بسته بندی می شود. به منظور فروش سودآور نوشیدنی انرژی زا، همکاری هایی با فروشگاه های مختلف شریک انجام شده است. GÖNRGY از 20 جولای در Kaufland و از 24 جولای در Rewe / Rewe Online در دسترس خواهد بود. پمپ بنزین های Shell و Rewe to Go در 26 و 27 جولای ادامه خواهند داشت.
MontanaBlack در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین و موفق ترین ستاره های رسانه های اجتماعی در کشورهای آلمانی زبان است. اکنون او در حال تحقق رویای خود است و نوشیدنی انرژی زا خود را روانه بازار می کند.