موقعیت و حجم مهم هستند

چیزی که باید هنگام جستجوی مکان مناسب برای یونیت خارجی پمپ حرارتی خود در نظر بگیرید، افزایش هزینه آن است لوله گذاری و سیم کشی برقناشی از دور بودن بیش از حد از ساختمان برای گرم شدن علاوه بر این، لوله های طولانی با تلفات حرارتی همراه هستند که بر بهره وری انرژی سیستم تأثیر منفی می گذارد.

پمپ های حرارتی به عنوان روشی کم مصرف برای حفظ دمای چهار دیوار خود حتی در روزهای ناخوشایند دیده می شود. هر کسی که چنین دستگاهی را خریداری می کند بهتر است در مراحل اولیه به دنبال محل نصب مناسب باشد. زیرا چند جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفت که انتخاب یک مکان را به یک چالش واقعی تبدیل می کند. ما همه چیزهایی را که باید در نظر بگیرید به شما نشان خواهیم داد تا واحد بیرونی پمپ حرارتی هوا به آب شما بتواند به طور موثر کار کند و هیچ کس از حجم آن ناراحت نشود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همچنین باید توجه داشت که دیوارها یا دیوارهای سایر ساختمان های مجاور نیز صدا را منعکس می کنند و احتمالاً آن را به سمت پنجره هدایت می کنند. سخاوتمندانه فاصله، پانل های عایق صدا و گیاهان به شما کمک می کند تا نویز پس زمینه را کنترل کنید.

واحد خارجی پمپ حرارتی: در مورد لوله ها و خطوط باید مراقب چه چیزی باشید؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

پمپ های حرارتی در حال حاضر هستند در تمام جهان. در این ویدیو می توانید متوجه شوید که آیا خرید برای شما ارزشمند است یا خیر.

حجم: واحد بیرونی پمپ حرارتی خود را از اتاق خواب و همسایگان دور نگه دارید

با یونیت خارجی پمپ حرارتی خود چه کنیم؟ برای اینکه این به درستی کار کند و صدای کسی را آزار ندهد، باید این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اما قرار گرفتن خیلی نزدیک به دیوارها یا پنهان کردن دستگاه بین گیاهان یا عناصر حصار نیز می تواند منجر به این شود جریان هوا به درستی گردش نمی کند. این به نوبه خود ممکن است واحد خارجی پمپ حرارتی شما را مجبور کند تا تهویه را بیشتر کند که در نهایت منجر به افزایش حجم می شود.

برای اینکه پمپ حرارتی بتواند کار خود را به نحو مطلوب انجام دهد، همچنین باید مطمئن شوید که یونیت خارجی مجبور نیست به طور مداوم در برابر باد کار کند. این مورد به ویژه اگر دمنده را در جهت اصلی باد که برای منطقه شما معمول است تراز کنید. فونداسیون ثابت ساخته شده از بتن نیز توصیه می شود تا سیستم همیشه پایه ای مطمئن حتی در روزهای طوفانی داشته باشد.

با این وجود، یونیت خارجی به طور ایده آل همیشه در مکانی است که می توان خطوط لازم را از آنجا به خانه شما رساند و به اجزای داخلی پمپ حرارتی متصل کرد.

به همین دلیل ارزش دارد که به گردش هوا خوب توجه شود

پمپ حرارتی هوا به آب اغلب دارای یک واحد بیرونی است که از جمله به دلیل حجمی که از خود ساطع می کند، باید به خوبی در محل قرارگیری آن فکر کرد. چه کسی کمتر از فاصله تا ملک همسایه سه متر انطباق، ممکن است شکایت از آلودگی صوتی ایجاد شود. ترکیبی نزدیک به خودتان پنجره اتاق خواب همچنین ایده خوبی نیست، زیرا می تواند خواب شبانه را از شما سلب کند.