موفقیت بعدی خودروهای الکترونیکی؟ اشکودا کراس اوور هیولایی را به نمایش می گذارد

تصوری که وقتی از بیرون به آن نگاه می کنید تقویت می شود: Vision 7S نه تنها بزرگ به نظر می رسد، بلکه به نظر می رسد مانند یک غول واقعی به نظر می رسد. آنچه جلوی عظیم در باد می گیرد باید با قسمت سقف بسیار مسطح – و همچنین دریچه های هوا جبران شود. با توجه به ارزش های برند، خودروی مفهومی جامد، کاربردی و معتبر عمل کنید.

ماشین برقی یا نه؟ چه چیزی برای یک استرومر صحبت می کند:

Skoda Vision 7S: اولین برداشت بی رحمانه است

اندکی قبل از اینکه مطالعه بعدی خودروهای الکتریکی ارائه شود، اشکودا بینشی در مورد اینکه این سفر به کجا می رود ارائه می دهد. به طرز چشمگیری نشان می دهد: خویشتن داری دستور روز نیست. برعکس، مطالعه با نام Vision 7S یک کراس اوور الکتریکی عظیم را نشان می دهد که به سختی می تواند بی رحمانه تر باشد.

مفهوم ماشین الکتریکی عظیم: اشکودا اولین طرح های بیرونی Vision 7S را نشان می دهد

جدای از آن، اطلاعات کمی در مورد ارزش هایی که e-SUV باید به همراه داشته باشد، وجود دارد. فضای داخلی می تواند تا هفت نفر را در خود جای دهد. بنابراین مشخص است که آن است بزرگترین طراحی الکتریکی چک تا به امروز است. بر اساس بیانیه سازنده، تمرکز بر روی “مواد مقاوم و پایدار” است.

نکته اول قطعا محقق شده است. مشابه کانسپت کیا برای EV9، طراحی خاص آن باید مخالفان و طرفدارانی را پیدا کند. اینکه آیا اصالت و عملکرد نیز رعایت شود، احتمالاً در اولین فرصت به آن خواهیم رسید راه اندازی رسمی در 30 آگوست با تجربه. در هر صورت، حداقل مساحت پنجره چندان کاربردی به نظر نمی رسد. اگر هنوز می‌خواهید برخی از محیط‌های اطراف را از شاسی‌بلند کراس اوور دریافت کنید، واضح است که باید این کار را انجام دهید به دوربین ها تکیه کنید



منبع

در نگاه اول، طراحی عظیم به ویژه از یک جهت آزاردهنده است: دریچه های هوای برجسته در جلو و عقب، هر کدام هفت عدد، در ابتدا یک موتور احتراقی را نشان می دهند. اما این مورد نیست. با بینش های قبلی در مورد فضای داخلی استرومر مفهومی، اشکودا قبلاً مشخص کرده است که اینطور است ویژن 7 اس یک خودروی الکتریکی واقعی است.

شما هم بیا داخل صفحه نمایش لمسی عمودی به عنوان پسوند کنسول مرکزی برای استفاده و همچنین فرمانی که در بالا و پایین صاف شده است، که در نظر گرفته شده است تا دید واضحی از صفحه دوم را به راننده ارائه دهد. تا آنجا که تاکنون می دانیم، اشکودا کاملاً با روند فعلی به سمت شاسی بلندهای بزرگ و راحت الکتریکی مطابقت دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

خودروهای الکترونیکی در همه رنگ ها و اشکال موجود هستند. از سرعت‌سنج برقی پر جنب و جوش گرفته تا هیولاهای سایبرتراک لا تسلا، همه چیز وجود دارد. با کانسپت ویژن 7 اس، اشکودا به بزرگ‌ترهای کلاس خود می‌پیوندد. که کراس اوور تمام الکتریکی SUV از گروه VW، چک ها اکنون اولین طرح ها را از بیرون نشان داده اند:

ظاهر مدرن و چشم نواز: خودروی مفهومی Vision 7S از اشکودا. (منبع تصویر: اشکودا)