موسیقی هنگام دویدن و مسافرت

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/8/2023 ساعت 5:12 بعد از ظهر

Intenso Music Walker

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/8/2023 ساعت 4:58 بعد از ظهر

کدام سال داریم؟ را Intenso Music Walker (نگاه کنید به آمازون) مانند یک مصنوع از افراد بدجنس به نظر می رسد – که همچنین آن را به نوعی جذاب می کند. پخش کننده MP3 در نگاه یکپارچهسازی با سیستمعامل ساختاری شبیه یک USB دارد: پوشش را بردارید، آن را به رایانه وصل کنید، موسیقی را انتقال دهید.

طراحی Music Walker کاربردی است و یادآور زمان های تکنولوژیکی گذشته است (منبع تصویر: Intenso)
پخش کننده MP3 Intenso Music Walker (8 گیگابایت)

Sony NW-E394 Walkman (8 گیگابایت)

مزایای:

  • کوچک و سبک (تقریباً 20 گرم)
  • از لیست های پخش Spotify و Amazon Music پشتیبانی می کند
  • کلیپ کاربردی

همانطور که زمانی در مورد بسیاری از ابزارها بود، باتری (AAA، همراه) در هر زمان آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید. یک کارت حافظه جانبی microSD با ظرفیت 16 گیگابایت به عنوان فضای ذخیره سازی عمل می کند. این برای بیش از 2000 آهنگ کافی است.

با پایان تولید iPod touch در سال 2022، یک دوره تاریخی در اپل به پایان رسید. دسته بندی محصولات پخش کننده های MP3 قابل حمل به اوج خود رسیده است، اما همچنان مرتبط است. اگرچه تلفن‌های هوشمند مدت‌هاست که وظیفه اصلی «پخش موسیقی» را بر عهده می‌گیرند، اما به طور کلی موارد خاصی را ارائه نمی‌کنند. مزایایپخش کننده های MP3 با خود می آورند:

  1. قیمت-عملکرد: قیمت اکثر مدل ها به طور قابل توجهی کمتر از هر گوشی هوشمند دیگری است. استثنائات، پخش کننده های سطح بالا و با وضوح بالا هستند که هدف آنها مخاطبان صوتی است.
  2. صرفه جویی در فضا و قوی: بسیاری از پخش کننده های MP3 بسیار فشرده و پایدار هستند، برخی دارای گیره ای برای اتصال به لباس هستند.
  3. عمر باتری: پخش کننده های MP3 با وجود اندازه کوچکشان معمولا بسیار بادوام هستند و با یک بار شارژ می توانند چندین روز دوام بیاورند.
  4. سرویس: شما باید به گوشی های هوشمند نگاه کنید تا بتوانید به طور جامع از آنها استفاده کنید. از سوی دیگر، بسیاری از پخش‌کننده‌های MP3، دکمه‌های واقعی را ارائه می‌دهند که می‌توانید بدون نگاه کردن، آن‌ها را حس کرده و فشار دهید.

معایب:

یک اطلاعیه: اگر می تواند کمی بیشتر هزینه کند، سونی بسیاری از مدل های واکمن دیگر را در محدوده خود دارد، مانند NW-A306 که اخیراً با قیمت 399 یورو معرفی شده است (به سونی مراجعه کنید). این پخش کننده صوتی لوکس از بلوتوث، پخش با وضوح بالا و وای فای پشتیبانی می کند.

گیره ساندیس

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/8/2023 ساعت 8:28 صبح

نام تجاری Sandisk به خاطر کارت های SD شناخته شده است و از شهرت خوبی برخوردار است. پخش کننده MP3 جم گیره ساندیس (مشاهده در آمازون) همراه با یک براکت مجهز به پشت به طوری که می توان آن را به یک لباس ورزشی متصل کرد. این در 5 نوع رنگ موجود است و همیشه می توان آن را نسبتاً ارزان تهیه کرد. حافظه داخلی تنها 8 گیگابایت است، اما می توان آن را با یک کارت حافظه ارزان قیمت افزایش داد (به آمازون مراجعه کنید). صفحه نمایش بسیار کوچک است و فقط 1 اینچ قطر دارد.

Clip Jam by Sandisk به راحتی با گیره به لباس متصل می شود (منبع تصویر: Sandisk)
SanDisk Clip Jam (8 گیگابایت)

معایب:

  • بدون بلوتوث
  • صفحه نمایش OLED بسیار کوچک (1 اینچ)

مزایای:

  • باریک و سبک (تقریباً 22 گرم)
  • باتری قابل تعویض
  • ساخت چوب کاربردی
مزایای:

  • فشرده و سبک (تقریباً 23 گرم)
  • قابلیت افزایش حافظه از طریق کارت microSD
  • کلیپ کاربردی

SanDisk Clip Sport Plus (32 گیگابایت، بلوتوث)

از آنجایی که مدل NW-E393 به سختی در فروشگاه ها یافت می شود، بهتر است نگاهی به سونی NW-E394 (مشاهده در آمازون). این حداقل 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و در غیر این صورت از نظر ساختاری مشابه واکمنی است که من دوست دارم از آن استفاده کنم. من Soundmagic E11C (به آمازون مراجعه کنید) را برای هدفون های داخل گوش مناسب توصیه می کنم که به طرز شگفت انگیزی خنثی و طبیعی به نظر می رسند.

Sony NW-E394 Walkman (8 گیگابایت)

SanDisk Clip Jam (8 گیگابایت)

آنها جمع و جور، بادوام، قوی و آسان برای استفاده هستند: پخش کننده های MP3 مزایای زیادی نسبت به تلفن های هوشمند دارند، به همین دلیل است که خرید آنها هنوز هم می تواند ارزشمند باشد. ما شما را با بهترین مدل های سونی، ساندیس، اینتنسو و میتی آدیو آشنا می کنیم.

خرید پخش کننده MP3: آیا هنوز ارزشش را دارد؟

مزایای:

  • فشرده و سبک (تقریباً 39 گرم)
  • عملیات ساده و ایمن
  • عمر باتری خوب
معایب:

  • بدون بلوتوث
  • صفحه نمایش LCD کوچک

حال و هوای قدرتمند

گرانتر مجهزتر است ساندیس کلیپ اسپرت پلاس (مشاهده در MediaMarkt): این مدل از بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است. صفحه نمایش کمی بزرگتر و 1.44 اینچ مورب است.

SanDisk Clip Sport Plus (32 گیگابایت، بلوتوث)
ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/8/2023 5:25 بعد از ظهر

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/8/2023 ساعت 5:54 بعد از ظهر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بنابراین خرید یک پخش کننده MP3 هنوز منطقی است. برای ورزش باشد، جایی که تلفن همراه بزرگ فقط مانع می شود. یا پیاده روی که در آن عمدا از رسانه های اجتماعی اجتناب می کنید – اما نه آهنگ های مورد علاقه خود.

پخش کننده های MP3: 4 توصیه ما

سونی واکمن

در حال و هوای قدرتمند (مشاهده در آمازون) به طور دقیق، پخش کننده MP3 نیست. به گفته سازنده، این ابزار کوچک بازی می کند “لیست پخش Spotify و Amazon Music بدون گوشی هوشمند، صفحه نمایش یا اتصال به اینترنت». بنابراین برنامه مناسب تلفن همراه “Mighty Audio” برای پر کردن آن با موسیقی (رایگان برای Android و iOS) مورد نیاز است. فضایی برای حدود 1000 آهنگ (8 گیگابایت) وجود دارد – که با توجه به عمر باتری کوتاه 5 ساعته، منطقی است. Mighty Vibe می تواند برای کلیپ به لباس وصل می شود و است ضدآب (IPX4).

بدون نمایش، متخصص در خدمات پخش موسیقی آمازون موزیک و Spotify: Mighty Vibe غیر معمول است، اما به خوبی فکر شده است (منبع تصویر: Mighty Audio Inc.)
Mighty Vibe برای Spotify و Amazon Music

Mighty Vibe برای Spotify و Amazon Music

هدفون را می توان از طریق بلوتوث یا سوکت جک (3.5 میلی متر) متصل کرد. با این حال، مفهوم ویژه به شدت دایره مشتریان بالقوه را محدود می کند: اگر اشتراک Spotify Premium یا Amazon Prime ندارید، نیازی به تماشای Mighty Vibe ندارید، زیرا می توان از فایل های MP3 پاره شده استفاده کرد. نه در پخش کننده کپی کنید با این وجود: یک جایگزین جالب برای آی‌پاد شافل (نسل چهارم) اپل که دیگر در دسترس نیست، که ممکن است در اینجا الهام‌بخش طراحی باشد.

پخش کننده MP3 Intenso Music Walker (8 گیگابایت)

من چند هفته است که در خانه دارم سونی NW-E393 جایی در کشو – و همیشه به “عملیات بیرونی” برده می شود. این مدل کمی قدیمی‌تر است که تنها با 4 گیگابایت حافظه، اتصال میکرو یو‌اس‌بی و نمایشگر کوچک با وضوح پایین، دیگر کسی را از چهارپایه خود جدا نمی‌کند.

مقایسه اندازه: Sony Walkman E-393 بین Apple iPhone 13 mini و Google Pixel 3 XL. از هدفون Soundmagic E11C استفاده شده است. (منبع تصویر: GIGA)

آیفون 13 مینی من از هر نظر قدرتمندتر است و همچنین برای یک گوشی هوشمند بسیار جمع و جور است – اما گاهی اوقات ترجیح می دهم واکمن سونی را با خودم ببرم. این دو فایده عمده برای من دارد: از یک طرف، موقعیت‌هایی وجود دارد که از قبل می‌دانم که فقط برای یک دوره زمانی معین آنجا خواهم بود. می خواهید در حال حرکت به موسیقی گوش دهید و هیچ چیز دیگری (مثلاً گرفتن نان رول در آخر هفته) – Walkman برای من کافی است. دوم، من کاملا مجبورم مراقب او نباش – اگر هنگام دویدن در یک قوس بلند در جاده پرواز کند، احتمالاً با چند خراش زنده می ماند و برای همیشه به دویدن ادامه می دهد. با وجود پوشش محافظ، آیفون شانسی ندارد. همین امر در مورد عملکرد بصری نیز صدق می کند: همه عملکردها از طریق دکمه های جلو و کنار قابل دسترسی هستند – این نیز بدون نگاه کردن کار می کند.

یک پخش کننده MP3، مدل Sony NW-E393، روی یک کف چوبی قرار دارد.  برای شارژ از طریق کابل USB متصل می شود.
من Sony NW-E393 را از طریق USB به iMac خود وصل می کنم. موسیقی به سادگی کشیده می شود و & مانند یک رسانه ذخیره سازی خارجی، در Finder کپی شده است. (منبع تصویر: GIGA)

معایب:

  • عمر باتری فقط 5 ساعت
  • بدون صفحه نمایش
  • به اشتراک Spotify یا Amazon نیاز دارد