مورد علاقه طرفداران از The Walking Dead در MCU – جامعه نمی تواند صبر کند

استیون یون به MCU خواهد پیوست، اما بازگشت رابرت داونی جونیور چطور؟

Thunderbolts شخصیت استیون یون را در کنار افرادی مانند باکی بارنز، رد گاردین، Taskmaster، Yelena Belova و Ghost خواهند دید. با این حال، اینکه آیا او در کنار افراد خوب می جنگد یا افراد بد، باید دید. تاکنون تنها چیزی که در مورد داستان فیلم مشخص است این است که گروهی از ضدقهرمانان به نمایندگی از دولت آمریکا ماموریت هایی را انجام می دهند. انتظار می رود Thunderbolts در 26 جولای 2024 راه اندازی شود از سینماها شروع شود (منبع: ددلاین)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در Reddit، اعلام حضور Yeun در MCU در حال حاضر تشویق های زیادی را ایجاد کرده است – جامعه برای این بازیگر محبوب هیجان زده است و در حال حاضر متعجب است که او کدام نقش را می تواند بهترین بازی کند. در حالی که برخی او را به عنوان یک ضد قهرمان روانی ناپایدار رابرت رینولدز با نام مستعار سنتری می دانند، برخی دیگر او را یک همچنین در نقش رید ریچاردز از Fantastic Four رقم خوبی را کاهش می دهد.

  • “به نظر می رسد یک نگهبان است. نه بازیگری که انتظارش را داشتم، اما او یک انتخاب عالی خواهد بود.” (کاربر Reddit kothuboy21)
  • او در نقش رید بی نهایت بهتر از سنتری خواهد بود. مرد، او یک رید ریچاردز کاملاً شگفت انگیز خواهد بود.” (کاربر Reddit CompetitionGullible7)
  • چنین بردی که شایسته او بود. او در سریال مردگان متحرک خیلی خوب بود، سال‌ها آرزوی نقش‌های بزرگ‌تری برای او داشتم.»کاربر Reddit mthsleonardi13)
دنیای مارول بسیاری از مشهورترین بازیگران تمام دوران را گرد هم آورده است. اکنون MCU در حال اضافه شدن دیگری است – بازیگر محبوبی که طرفداران The Walking Dead هنوز در سوگ او هستند.

برای یون، نقش در MCU گام بعدی در حرفه او است. پس از تجسم یکی از بهترین شخصیت های مردگان متحرک برای بسیاری از طرفداران، او توانست پس از آن، از جمله، با درام Minari، که ارزش دیدن را دارد جلب توجه به خود و در عین حال تجربه ابرقهرمانی به عنوان صداپیشه در سریال کارتونی شکست ناپذیر.

ستاره های جدیدترین فیلم MUC، Ant-Man and the Wasp: Quantumania را در ویدیوی اینجا ببینید:

طرفداران مارول، تازه وارد Thunderbolts را جشن می گیرند

بر اساس گزارشی جدید، استیون یون، بازیگر نقش مهمی در فیلم بلاک باستر آینده MCU Thunderbolts بازی کرده است. یون، او بیشتر برای بازی در نقش گلن ری در فیلم The Walking Dead شناخته می شود گفته می شود که نقشی نامعلوم دارد که فراتر از فیلم همچنان به دنیای مارول مرتبط خواهد بود.

استیون یون: از مردگان متحرک تا MCU