پایان کار موتورهای احتراقی از سال 2035 یک معامله تمام شده است، اما یکی از کشورهای اتحادیه اروپا تسلیم شده است. ایتالیا می خواهد اهداف آب و هوایی را برای محافظت از صنعت خودروسازی خود کاهش دهد. زمان و روش اتحادیه اروپا با واقعیت در ایتالیا مطابقت ندارد.
موتور احتراقی خاموش: ایتالیا اهداف را نرم می کند
پس از آن که کمیسیون اتحادیه اروپا، پارلمان اتحادیه اروپا و کشورهای عضو بر سر پایان دادن به موتورهای احتراقی از سال 2035 توافق کردند، این موتور هنوز وجود ندارد. تصویب دولت ها در شورای اتحادیه اروپا. اما این ایمن در نظر گرفته می شود.
اتحادیه اروپا به تازگی تصمیم گرفته است تا از سال 2035 به خودروهای جدید با موتورهای احتراقی پایان دهد. اکنون صداهای انتقادی از ایتالیا در حال افزایش است. این کشور می خواهد یک پیشنهاد متقابل برای حفاظت از صنعت خودروسازی خود ارائه کند. به جای کاهش 100 درصدی انتشار CO2 خودروهای جدید از سال 2035 طبق برنامه، 90 درصد باید کافی باشد (منبع: Corriere della Sera).
وقتی صحبت از خودروهای الکترونیکی چینی می شود، باید نگاهی دقیق بیندازید:
ایتالیا: فروش خودروهای الکترونیکی در حال کاهش است
در ایتالیا، خودروهای الکترونیکی در سال گذشته تنها یک مورد داشتند سهم 3.7 درصد در تمام ثبت نام های جدید، فروش خودروهای تمام برقی حتی در سال 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یافت. فروش نسبت به سال قبل 27 درصد کاهش داشته است.
به گفته آنتونیو تاجانی، معاون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه ایتالیا، باید به صنعت خودرو فرصت های بیشتری برای انطباق با شرایط جدید داده شود. اهداف بلندپروازانه اتحادیه اروپا نه تنها باید روی کاغذ باشد، بلکه در واقعیت نیز قابل دستیابی است. او خود از “حامیان بزرگ خودروهای الکتریکی” است، اما کشورش به سادگی در تبدیل بخش خودرو عقب مانده است. اکنون باید سرمایه گذاری ها تسریع شود.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.