موتورولا اج 30 اولترا در بررسی ویدیویی

Motorola Edge 30 Ultra: گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی

در مقایسه مستقیم با تصاویر با وضوح پایین، قابل توجه است که نرم افزار موتورولا رزولوشن های پایین تر را واضح تر می کند، بنابراین تصاویر با وضوح بالا نرم تر به نظر می رسند.

یک پیاده روی یکشنبه در پاییز. دوربین 200 مگاپیکسلی Motorola Edge 30 Ultra نه تنها به خوبی با جزئیات بالای درختان کنار می‌آید، بلکه محدوده دینامیکی آن نیز درست است. آسمان آبی است، حتی نقاط سایه به وضوح قابل مشاهده است. با این حال، مقداری تاری در گوشه ها مشهود است.

مشاهده تصویر با وضوح کامل (84 مگابایت)

می‌توانید نمونه‌های بیشتر و همچنین ضبط‌های ویدیویی با Motorola Edge 30 Ultra و نتیجه‌گیری ما را در ویدیو مشاهده کنید.



منبع

متأسفانه کمی رنگ پریده: موتورولا گاهی اوقات در یافتن کنتراست مناسب با مشکل مواجه می شود. عکس Xiaomi 12T Pro (سمت راست) کنتراست بسیار بالاتری دارد و بنابراین به یک نمایش واقعی بسیار نزدیکتر است. همچنین: عکس های 200 مگاپیکسلی را می توان در کمترین زمان با شیائومی گرفت، موتورولا 2 ثانیه طول می کشد تا انتشار و پردازش شود. زمانی که بهتر است حرکت نکنید، در غیر این صورت ضبط تار خواهد شد.

عکس با جزئیات از دو برگ روی درخت.  پس زمینه تار شده است.
با زوم تله فوتو اپتیکال 2× عکس گرفته شده است. (منبع تصویر: GIGA)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/11/2022 03:47

این موضوع موتورولا را حداقل از نظر رزولوشن بسیار جلوتر از بسیاری از رقبای دیگر قرار می دهد. اما آیا جهش در وضوح به معنای جهش در کیفیت نیز هست؟ بالاخره این روزها این نرم افزار تفاوت زیادی در کیفیت تصویر ایجاد می کند.

دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا اج 30 اولترا برای گرفتن دقیق ترین عکس های گوشی هوشمند طراحی شده است. آیا آن موفق خواهد شد؟ دوربین پرچمدار جدید موتورولا را در تور عکاسی برلین آزمایش کردیم. نتایج را می توانید در ویدیو مشاهده کنید.

موتورولا موبیلیتی

بررسی دوربین 200 مگاپیکسلی Motorola Edge 30 Ultra

با زوم تله فوتو دوگانه اپتیکال (12 مگاپیکسل)، می توان جزئیات را نزدیک تر کرد. کیفیت کاملاً عالی است، اما بسته به موتیف، موتورولا می‌خواهد لبه‌ها را در اینجا تیز کند.

موتورولا اج 30 اولترا در مقابل شیائومی 12 تی پرو

موتورولا اج 30 اولترابدون شک جالب ترین ویژگی موتورولا اج 30 اولترا، سنسور Isocell HP1 سامسونگ است. سنسور دوربین با وضوح 200 مگاپیکسل که در غیر این صورت فقط در شیائومی 12T Pro نصب شده است.

گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی، اسنپدراگون 8+ Gen1، 12 گیگابایت رم، صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED با 144 هرتز، حافظه 256 گیگابایتی.

می‌توانید در مورد اینکه چگونه دوربین‌های گوشی‌های هوشمند بهتر و بهتر شده‌اند در TECHfacts بیشتر بدانید:

200 مگاپیکسل: غنی از جزئیات، اما…

یک روز زیبای پاییزی: بالای درختان در سایه های مختلف سبز، زرد و قرمز و آسمان آبی.
ضبط دقیق با وضوح 200 مگاپیکسل. (منبع تصویر: GIGA)

شیائومی 12 تی پرو

برگه اطلاعات موتورولا اج 30 اولترا به طرز چشمگیری نشان می دهد: اسنپدراگون 8+ نسل 1، صفحه نمایش OLED 144 هرتز، شارژ سریع 125 وات. و آن با قیمت 899 یورو (مشاهده در آمازون).

Motorola Edge 30 Ultra: گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی

این دقیقاً همان چیزی است که ما می خواستیم بفهمیم. موتورولا را به یک تور کوچک در برلین بردیم تا کیفیت دوربین را آزمایش کنیم. شما می توانید نتایج ما را در ویدیو مشاهده کنید.

موتورولا اج 30 اولترا

شیائومی 12 تی پرو