من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم

که پشت سر فراتر از یک تهدید توخالی نگاهی به چین نشان می دهد – و به برند فولکس واگن آئودی. با پلاگین هیبریدی، مردم قبلا تسلیم شده اند. آئودی می خواهد فروش خود را در چین متوقف کند. در اینجا نیز رقبای چینی در حال حاضر برای شرکت مستقر در اینگولشتات برای محاسبه شانس واقعی بسیار قوی هستند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

خودروهای الکترونیکی از چین اغلب با هزینه اضافی وارد بازار آلمان می شوند:

آئودی تسلیم می شود: اینجا چین از قبل جلوتر است

و نه فقط از نظر قیمت و جهت. ویلیام لی، رئیس Nio چالش خود را با اشپیگل بسیار مشخص کرد: بله، ما بیشتر از قبل به فولکس واگن حمله می کنیم. به گفته مدیرعامل بازیکن تازه وارد از چین نیز می خواهد در چند سال آینده به مصاف وولفسبورگ برود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

صنعت خودروی آلمان آنها را دارد قدرت رقبای چینی دست کم گرفته شده استمارکوس دوزمان، رئیس آئودی به نقل از میرور (منبع: رویترز از طریق تی آنلاین) می گوید. “ما می بینیم یک نبرد فناوری در چین که قبلاً هرگز ندیده بودم.»

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

دنیای خودروهای الکتریکی همچنان در حال چرخش است. اگر نمی خواهید عقب نمانید، باید روی توپ بمانید، به خصوص در مقایسه با چین. زیرا برندهای خاور دور در حال آماده شدن برای حمله هستند. مارکوس دوزمان، رئیس آئودی، روزهای سختی را برای فولکس واگن و شرکت پیش رو می بیند.

چین دست کم گرفته شد: خودروهای الکترونیکی آلمانی در حاشیه قرار می گیرند

مردی که در بالای آئودی قرار دارد این را به صراحت بیان می کند: مردی که سال هاست پیشروی خودروسازان آلمانی دیگر ارزش چندانی ندارد. دلیل گزارش اشپیگل یک چالش بسیار خاص از سوی چین است: شرکت خودروسازی Nio در حال برنامه ریزی برای راه اندازی دو برند جدید به طور همزمان است. یکی از آنها با نام پروژه اولیه فایرفلای باید به فولکس استرومر برنامه ریزی شده فولکس واگن حمله کنید.

با این حال، برای Duesmann، این فقط خودروهای هیبریدی چین نیستند که تأثیر قوی بر جای می گذارند. را خودروهای برقی مجهز به آخرین فناوری هستند و با قیمت هایی فروخته می شد که به سختی می توانست هزینه ها را پوشش دهد. حداقل در بازار داخلی، خودروهای الکترونیکی چینی اغلب به طرز شگفت آوری ارزان هستند.

آئودی، فولکس‌واگن، مرسدس بنز یا بی‌ام‌و – مارک‌های آلمانی باید چیزی بیاورند. زیرا همیشه رقابت قوی تری از چین وجود دارد. سازندگانی مانند BYD، Nio یا Geely با خودروهای الکتریکی خود متقاعد می شوند که اغلب نه تنها از نظر قیمت به رکوردهای جدیدی دست پیدا کنید.