منتقدان در حال پاره کردن یک فیلم اکشن جدید با بازی کاپیتان آمریکا هستند

در Ghosted، کول (کریس ایوانز) عاشق سادی مرموز (آنا د آرماس) می شود، اما به زودی متوجه می شود که متصدی هنری ادعایی یک راز انفجاری دارد: در واقع او یک مامور مخفی است، که دوست پسر جدیدش را قبل از قرار دوم مستقیماً به یک ماجراجویی جاسوسی بین المللی می کشاند.

یک فیلم پرفروش اکشن جدید از اپل علیرغم یک بازیگر ستارگان، دچار مشکل شده است. منتقدان به Ghosted موی خوبی نمی دهند و مخاطب نیز با ناامیدی نسبت به فیلم اکشن کریس ایوانز و آنا د آرماس واکنش نشان می دهد.

اپل تی وی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

چندین منتقد شکایت دارند که این اکشن ضربه خورده است خیلی فرمولیک و بدون شیمی کاری بین شخصیت ها به نظر می رسد که گویی هوش مصنوعی مسئول این فیلم است. این یک اثر الگوریتمی است و بیشتر محتوایی است تا هنری.

ظاهراً Apple TV+ پول زیادی را برای Ghosted خرج کرده است – سرویس استریم توانسته است کریس ایوانز و آنا د آرماس بازیگران پرفروش اکشن کمدی هستند به عنوان یک زوج فرد برنده شوید اما به نظر می رسد که بودجه قابل توجه آن واقعاً ارزشش را نداشته است، زیرا اولین واکنش های منتقدان و بینندگان چیزی جز مشتاقانه است.

Ghosted: کمدی اکشن اپل با منتقدان مواجه شد

نقدهای بد برای فیلم کمی غافلگیر کننده است زیرا Apple TV+ تاکنون توانسته است توجه ها را به خود جلب کند، حداقل در حوزه سریال، با تولیدات درجه یک و جاه طلبانه – از نکات برجسته سرویس پخش می توان به آن اشاره کرد. سریال مشهور Severance، Ted Lasso، Mythic Quest و Pachinko.

تریلر فیلم Ghosted را اینجا ببینید:

کدام سرویس استریم برای شما بهترین است؟ ما در ویدیو به شما نشان می دهیم:

Ghosted – تریلر انگلیسی

Apple TV+: ضربات اکشن شعله ور شد

این اکشن کمدی از امروز، 21 آوریل 2023 در Apple TV+ در دسترس است، اما نگاهی گذرا به Rotten Tomatoes نشان می‌دهد که این بلاک‌باستر یک موفقیت در اوایل تابستان نیست. منتقد فیلم را با امتیاز مثبت 29 درصد تنبیه کنید خاموش است، در حالی که رتبه بندی مخاطبان نیز در 64 درصد قانع کننده نیست. (منبع: RottenTomatoes)