منتقدان به ایلان ماسک جهنم می دهند – GIGA Insights

حریف موجود در بازار موتورولا است. موتورولا اکنون Moto Razr 2022 را معرفی کرده است که گفته می شود جدیدترین فناوری را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه می دهد. در حال حاضر فقط برای بازار چین اعلام شده است

Oppo و OnePlus: دیگر در این کشور موجود نیست

توانایی های خودران تسلاس چقدر خوب است؟ اگر سازنده راه خود را داشته باشد، مسافت های طولانی را می توان بدون دخالت رانندگان طی کرد. اما اگر برخی از منتقدان راه خود را داشته باشند، تسلاها دقیقاً با این وعده خطر امنیتی بالایی دارند. آزمایشی با آخرین نسخه بتای نرم‌افزار “خودرانی کامل” نشان داده است که تسلا ظاهراً در تشخیص کودکان در جاده‌های باز مشکل دارد. در سه آزمایش از هر سه آزمایش، مانکن‌های هم‌اندازه بدون توقف اضطراری ماشین زیر گرفته شدند. اتهامات علیه ایلان ماسک، رئیس تسلا مبنی بر اینکه این نرم افزار اصلاً توسط سازنده خودرو ارائه شده است، به همان نسبت بالاست.

در حال حاضر هشدارهایی در مورد نسخه جدیدی از “ترفند نوه” وجود دارد. یک تماس تلفنی شوک نشان می دهد که یکی از اعضای خانواده تصادف کرده است و بنابراین اکنون درگیر پلیس است. اما اگر بتوانید در نهایت فرد را به قید وثیقه بخرید، هیچ کدام از اینها مشکلی نیست.

تاشوهای جدید سامسونگ: اهداف بلندپروازانه

نوکیا در دادگاه بر اوپو و وان پلاس پیروز شد و ممنوعیت فروش را دریافت کرد. هر دو برند گوشی های هوشمند از فناوری اختصاصی نوکیا استفاده می کنند. قراردادهای مجوز سال گذشته منقضی شد و گوشی های هوشمند دیگر نمی توانند در آلمان فروخته شوند. گوشی های هوشمند دیگر در آلمان در وب سایت خودشان موجود نیستند.



منبع

اطلاعات بیشتر GIGA:

کلاهبرداری تلفنی جدید: تماس های شوک پلیس

ظاهراً «خودرانی کامل» تسلا یک مشکل دارد: همانطور که تلاش برخی از منتقدان تسلا نشان می‌دهد، سیستم رانندگی خودکار کودکان را به‌طور قابل اعتماد تشخیص نمی‌دهد. در این قسمت از GIGA Insights می توانید از اتفاقات دیگری در این هفته مطلع شوید.

تسلا

موضوعات در یک نگاه:

“خودرانی کامل” تسلا کودکان را نادیده می گیرد

برخی از طرفداران تسلا این تلاش را تکرار کرده اند. نتایج در آنجا متفاوت است.

سامسونگ این هفته گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 تاشو جدید را معرفی کرد. چند هدف بلند نیز وجود دارد. سامسونگ می خواهد امسال در مجموع 500000 دستگاه تاشو در آلمان بفروشد در حالی که سال گذشته تنها 180000 دستگاه بود.

تقاضای منتقدان: خریداران تسلا نباید آزمایش کننده بتا باشند. تا زمانی که خودروها نتوانند با خیال راحت رانندگی کنند، این عملکردها نباید ارائه شوند.