مغازه ها در 8 مارس باز می شوند؟

پست و بسته نیز در پایتخت و مکلنبورگ-پومرانی غربی در روز جهانی زن تحویل داده نمی شود. فقط در روز پنجشنبه زندگی عمومی طبق معمول در یک روز کاری ادامه می یابد.

روز زن: مغازه ها در برلین و مکلنبورگ-پومرانی غربی بسته هستند

در تمام ایالت های فدرال دیگر، فردا مغازه ها طبق روال عادی باز خواهند بود. در نوردراین-وستفالن، هسن و شرکت باید مانند هر چهارشنبه دیگر به سر کار بروید. در برلین، 8 مارس فقط از سال 2019 تعطیل رسمی است، حتی از امسال در مکلنبورگ-پومرانی غربی.

بنابراین اگر در یکی از دو ایالت فدرال زندگی می کنید، باید امروز سه شنبه خرید خود را انجام دهید. از طرف دیگر، در روز زن در برلین، هنوز هم می توانید چیزهای مهمی را برای نیازهای روزانه خود در یکی از “Spätis” های متعدد خریداری کنید. به براندنبورگ رانندگی کنید علاوه بر سوپرمارکت ها، سایر مشاغل مانند آرایشگاه ها نیز تعطیل شده اند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

روز جهانی زن در 8 مارس جشن گرفته می شود. مانند بسیاری از تعطیلات رسمی در آلمان، این سوال مطرح می شود که آیا مغازه ها باز هستند یا خیر. در مورد ساعات باز بودن در روز زن چطور؟

مشاور

مثلاً روز زن با پنطیکاست یا عید پاک متفاوت است تعطیلات ملی نیست. در واقع، این روز فقط به تعداد بسیار کمی از ایالت های فدرال محدود می شود. در بیشتر نقاط آلمان، احتمالاً متوجه روز جهانی زن در مغازه ها نمی شوید – جدا از این که مطمئناً یک یا آن گل برای خانم ها وجود خواهد داشت.

روز زن 2023: تعطیلات کجاست و آیا مغازه ها باز هستند؟

در آلمان 8 مارس است فقط در برلین و مکلنبورگ-پومرانی غربی تعطیلات. وجود دارد همه مغازه ها چهارشنبه تعطیل هستند. برخلاف، به عنوان مثال، در کارناوال در کلن، شب کریسمس یا شب سال نو، صاحبان مغازه ها به صلاحدید خود مغازه ها را باز نمی کنند. پس باید آماده باشید که فردا نمی توانید چیزی از Rewe، Aldi، Penny، Lidl و Co بخرید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

نظرسنجی: بازسازی شده یا نو؟