معنی و ترجمه مخفف

مخفف بسیار طولانی “DILLIGAF” را می توان در همه جا در اینترنت یافت: چه در مکالمات در پیام رسان ها یا توییچ، در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا X، یا در میم ها. در اینجا می توانید دقیقاً معنی “DILLIGAF” ترجمه شده به آلمانی را دریابید.

رسانه های اجتماعی: مخفف ها، میم ها و ایموجی ها

معنی “DILLIGAF”: این همان چیزی است که مخفف آن در آلمانی است

با WhatsApp، Facebook Messenger یا دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تقریباً همه از مجموعه‌ای از اختصارات و اصطلاحات آنلاین خود استفاده می‌کنند. اختصارات به ویژه محبوب هستند – “DILLIGAF” یکی از آنها است. یک کلمه جدید با استفاده از حروف اول هر کلمه ایجاد می شود. “DILLIGAF” یک مخفف معمولی در زبان چت است که به ندرت در گفتگوی رو در رو روزانه استفاده می شود.

“دلجاو” انگلیسی است و به معنای “دکترروند همبستگی اعراب منآر بهآره بهمثل من gمن دارم آ افموفق باشیدیا “آیا به نظر می رسد که برایم مهم است.” “به نظر نمی رسد که من اهمیت می دهم؟” یا سخت تر “من مهم نیست!”.

ما در ویدیوی زیر به شما نشان می‌دهیم که ASAP، TGIF و بسیاری دیگر از مخفف‌های چت به چه معنا هستند:

بیشترین استفاده از اختصارات چت و معنای آنها

استفاده از “Deligave”

به عنوان یک هشتگ، کاربران X/Twitter از علامت اختصاری “DILLIGAF” برای برچسب گذاری چیزهایی استفاده می کنند که خیلی به آنها اهمیت نمی دهند. اما اگر کسی مانند یک واعظ اخلاقی رفتار می کند یا بی جهت موضوع را منفجر می کند، می توانید یک “DILLIGAF” را وارد مکالمه با دوستان کنید. در موارد مشکلات جزئی یا زمانی که کیسه برنج معروف چین می افتد، علامت اختصاری “DILLIGAF” می تواند کاملا مناسب باشد. اما نباید اجازه دهید که سبک زندگی «DILLIGAF» و بی‌تفاوتی مرتبط با آن، زمانی که در خانواده یا محل کارتان با مشکلاتی روبرو می‌شوید، به شما سر بزند.

این مخفف همچنین عنوان کتاب DILLIGAF: A Life in Chapters نوشته یان پارکز شد. این کتاب ششمین جلد از مجموعه برادران ام سی است که زندگی یک قانون شکن، مردی مرموز به نام بمب افکن را دنبال می کند. کوین بلادی ویلسون خواننده و ترانه سرای استرالیایی در سال 2006 در مورد این مخفف در یک آهنگ طنز خواند:

گیگا توصیه می کند

مقالات جالب تر

اصطلاحات اینترنت زبان دوم: این اختصارات چت به چه معناست؟

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع