مشکل مرگبار برای خودروهای برقی؟ فورد به زبان ساده صحبت می کند

فورد موستانگ ماخ ای و همچنین یک نسخه الکتریکی از اسب کار کلاسیک، F150 Lightning را در بازار دارد. فورد همچنین برنامه هایی را برای مکان کلن اعلام کرده است. اکسپلورر جدید که فورد در حال ساخت آن بر روی پلت فرم VW MEB است، امسال از خط مونتاژ آنجا خارج خواهد شد.

خودروهای الکترونیکی گرانتر از موتورهای احتراقی هستند. این برای مشتریان مشکل ساز می شود. اما همچنین از سوی سازندگان، هزینه های هنگفت مدل های الکتریکی جدید را فرصتی برای کسب درآمد سریع و آسان نمی کند. فورد فاش می‌کند که وضعیت حتی با بازیکنان بزرگ چقدر شدید است.

آب کم عمق

ضررهای آشکار در فورد: روی آوردن به خودروهای برقی چقدر گران است

روی آوردن به خودروهای الکتریکی همیشه برای سازندگان یک چالش است. با این حال، تنها در صورتی به یک مشکل جدی تبدیل می‌شود که در بلندمدت سودی حاصل نشود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هرکسی که بخواهد یک خودروی برقی بخرد ناگزیر با این سوال روبرو می شود که آیا می توانم آن را بپردازم؟ پس از همه، آنها هستند استرومر معمولاً دقیقاً ارزان نیست. اما این سوال نه تنها مشتریان، بلکه تولید کنندگان را نیز نگران می کند. آب کم عمق اکنون اعلام کرده است که چقدر با مدل های الکتریکی قبلی فاصله دارد.

ماشین برقی یا موتور احتراقی؟ اغلب یک سوال در مورد قیمت:

این خودروساز آمریکایی برای بخش الکترونیکی خود در سال جاری انتظار دارد رکورد زیان در حدود 3 میلیارد دلار (منبع: Handelsblatt). یک سال قبل 2.1 میلیارد دلار بود.

فورد با این سه مدل و کامیون E-Transit می‌خواهد تا پایان سال از حد سود عبور کند. اگر این طرح عملی شود، آنها این کار را خواهند کرد مدل های برقی این گروه برای اولین بار سودآور هستند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

از مرسدس بنز تا فولکس واگن: خودروسازان آلمانی در حال نزدیک شدن هستند

بنابراین، خودروهای الکترونیکی تنها چیزی برای آن هستند تولیدکنندگانی که می توانند قدرت ماندگاری داشته باشند – یا فقط ریسک قابل توجهی را بپذیرید، به عنوان مثال، برای تسلا نتیجه داده است. همچنین سال‌ها طول کشید تا پیشگامان خودروهای الکترونیکی سیاه شوند. از سوی دیگر، تلاش آلمان برای ساخت خودروی الکترونیکی خورشیدی Sion توسط سونو موتورز با شکست مواجه شد.

این به هیچ وجه غیرعادی نیست. سایر تولیدکنندگان نیز در حال افزایش تحرک الکترونیکی هستند با عواید حاصل از فروش موتورهای احتراقی به صورت متقابل تامین می شود. تنها چیز جدید این است که فورد در مورد آن بسیار باز است – طبق گفته Handelsblatt، به عنوان اولین سازنده تاسیس شده. برای مثال، نه مرسدس و نه بی‌ام‌و، ارقام خود را برای خودروهای الکتریکی به‌صورت جداگانه گزارش نمی‌کنند. به گفته این گروه، فولکس‌واگن در حال حاضر با خودروهای الکترونیکی سود می‌برد. با این حال، میزان ارتفاع آنها مشخص نشده است.