مشکل سوئیچ بالاخره حل شد: گجت 30 یورویی جابجایی Joy-Con را برای همیشه برطرف می کند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت تا 4/9/2023 ساعت 6:29 بعد از ظهر

و در واقع بازیکنان با تجربه سوییچ می توانند Joy-Cons خود را با یک کیت مناسب تبدیل کنند. در آمازون، یک بسته اثر هال مربوطه با دو چوب Joy-Con 31.70 یورو قیمت دارد. قیمت این بسته چهارتایی 56.70 یورو است (مشاهده در آمازون). در ویدیوی بالای مقاله می‌توانید ببینید که این تبدیل چقدر برای شما به ارمغان می‌آورد – زیرا ما به سادگی کیت را در یک نینتندو سوییچ نصب کردیم و تجربیات خود را برای شما شرح می‌دهیم.

کیت تعمیر جوی استیک AKNES GULIKit Hall Sensing برای JoyCon، سمت راست کنترل Joy Con Joysti
آنچه بازیکنان سوییچ قبل از خرید باید بدانند: تعویض استیک های Joy-Con کار ساده ای نیست. در iFixit، علاقه‌مندان می‌توانند دستورالعمل‌هایی را برای جایگزین کردن Joy-Con چپ و راست پیدا کنند (به دستورالعمل‌های Joy-Con چپ / دستورالعمل‌های Joy-Con سمت راست بروید). فروشنده آمازون همچنین اشاره می کند که خریداران بالقوه فقط در صورتی باید اعتصاب کنند که احساس کنند قادر به تعمیر آن هستند.

دریفت Nintendo Switch Joy-Con همیشه یک مشکل بوده است. حتی اگر نینتندو سازگار باشد و Joy-Cons کاربران آسیب‌دیده را به‌طور رایگان جایگزین کند، حساسیت سخت‌افزار به خطا همچنان آزاردهنده است. با این حال، گجتی در آمازون به قیمت 30 یورو وجود دارد که مشکل را یک بار برای همیشه حل می کند.

سوئیچ نینتندو

Switch Gadget به Joy-Con Drift اعلام جنگ می کند

به دنبال لوازم جانبی سوئیچ بیشتری هستید؟ ما چند توصیه برای شما داریم:

خوب است بدانید: تعمیر Joy-Con مشکل است

علاوه بر استیک، بسته شامل موارد زیر نیز می باشد تا بتوانید استیک های Joy-Con را تعویض کنید:

  • دو پیچ گوشتی مغناطیسی (1x فیلیپس، 1x شکل Y)
  • یک موچین
  • یک ابزار پرکن پلاستیکی
  • 18 یا 36 پیچ یدکی
  • دو یا چهار کلاه جایگزین برای چوب Joy-Con

پس حالا وقت خودت است با پشتیبانی مشتری نینتندو مقابله کنید و درخواست تعمیر یا تعویض رایگان کنید. اما با کمی بدشانسی بعد از مدتی دوباره با همان مشکل مواجه می شوید. حتما باید راه حلی برای این موضوع وجود داشته باشد؟

کیت تعمیر جوی استیک AKNES GULIKit Hall Sensing برای JoyCon، سمت راست کنترل Joy Con Joysti

کارشناسان تعمیر iFixit بیان می کنند که تعویض هر چوب Joy-Con حدود 30 دقیقه طول می کشد. پس از اتمام تعمیر، استیک ها باید در منوی تنظیمات نینتندو سوییچ کالیبره شوند تا به درستی کار کنند. در نهایت، راه اندازی مجدد کنسول توصیه می شود.



منبع

در حال حاضر، خریداران می بخشند فقط 3.9 از 5 ستاره ممکن. توضیح: در حال حاضر به نظر می رسد مشکلاتی در زمینه تضمین کیفیت چوب ها وجود دارد. دو بازیکن نقص یا پیچ گوشتی نادرست را گزارش کرده و کالا را پس داده اند. از سوی دیگر، برخی دیگر بر فراز ماه هستند و 5 ستاره می دهند.

جوی استیک های جلوه هال را در آمازون بررسی کنید

بسیاری از بازیکنان سوییچ این مشکل را می دانند. در ابتدا، Joy-Cons هنوز هم عالی کار می کند. اما پس از چند ماه، سرنوشت مسیر خود را طی می کند. ناگهان شخصیت بازی شروع به دویدن می کند، اگرچه شما حتی چوب را لمس نمی کنید یا دوربین به طور ناگهانی به طور مداوم در یک جهت می چرخد. رانش Joy-Con رخ داده است.

در حالی که ما در مورد مشکلات سوییچ هستیم – نینتندو باید به آرامی به این 6 انتقاد رسیدگی کند:

و بله، وجود دارد: جوی استیک جلوه هال. برخلاف نمونه اصلی نینتندو، در اینجا از پتانسیومتر کلاسیک استفاده نشده است که به مرور زمان فرسوده می شود. کنترل‌کننده‌های با فناوری جلوه هال بر عملکرد بدون تماس تکیه می‌کنند، که به طور موثر تضمین می‌کند که هیچ سایش مکانیکی روی قطعه وجود ندارد.