مشتریان 3 روز نمی ماندند



ارائه‌دهنده استریم دیزنی + دوباره از نظر مشتریان خود از بین می‌رود. بدون هشدار، یک سری کامل دوباره ناپدید می شود. به خصوص خیانت آمیز: اگر می خواستید فصل دوم و در نتیجه آخرین فصل را تماشا کنید، 3 روز برای انجام این کار فرصت نداشتید.

در دیزنی + چه خبر است؟ مشتریان ارائه دهنده جریان به این واقعیت عادت کرده اند که فیلم ها و سریال ها هر از گاهی ناپدید می شوند. با این حال، بازوی جریان میکی موس در حال حاضر خشم مشترکین خود را به شکلی تمسخر آمیز به ویژه برانگیخته است. چی شد؟

Disney+ کل سریال را پس از کمتر از 3 روز از فصل 2 حذف می کند

سریال آمریکایی درام “زن مجرد مست” اولین نمایش خود را در کشورهای آلمانی زبان و سایر کشورها در آوریل 2022 در دیزنی + به عنوان یک به اصطلاح ستاره اصلی جشن گرفت. این شامل تولیداتی است که لزوماً در ابتدا برای دیزنی + طراحی نشده بودند. این امر در مورد “زن مجرد مست” نیز صدق می کند، این سریال در ابتدا در ایالات متحده آمریکا در ژانویه 2022 در Freeform، یک کانال کابلی از ABC، که به نوبه خود متعلق به دیزنی است، شروع می شود.

را فصل دوم سپس از آوریل 2023 در Hulu دیده شد. با این حال، در آلمان، Disney+ فقط این را از 28 ژوئن 2023 نشان داد. با این حال، سریال در 30 ژوئن لغو شد (منبع: Deadline). مدت کوتاهی پس از آن، مجموعه کامل نیز از دیزنی پلاس ناپدید شد (منبع: What’s on Disney Plus). یعنی: اگر می خواستی سریال را ببینی، آن را داشتی در پایان 3 روز در دسترس نیست – یک پوچ مطلق

تریلر سریالی که دیگر هیچ کس نمی تواند ببیند:

Single Drunk Female – تریلر (Disney+)

طبق معمول با دیزنی + نیز اتفاق افتاد بدون اطلاعیه حذف. بنابراین تعداد کمی از طرفداران سریال باید از حذف سریال کاملاً شگفت زده شوند و حتی فرصتی برای دیدن فصل دوم نداشته باشند.

Disney+ به شدت به پول بیشتر و بیشتری نیاز دارد

با توجه به آنچه در دیزنی پلاس است دلایل مالیاتی به میدان آورده است. به این ترتیب با استهلاک مناسب می توان هزینه ها را کاهش داد. پیش نیاز: سریال به سرعت از پیشنهاد حذف می شود و دیگر برای بازیابی در دسترس نیست.

از نظر کیفیت، سریال هرچی بود به جز بد. امتیاز IMDb 6.9 ثابت است، a تایید 98 درصدی Rotten Tomatoes حتی برجسته با این حال، Freeform و بعدها Hulu در ایالات متحده احتمالا بینندگان بسیار کمی را برای “Single Drunk Female” دیدند، و مشتریان در Disney+ نیز مجبور شدند در نتیجه لغو و واکنش دیوانه‌وار شرکت مادر رنج ببرند.

ارائه دهنده اخیراً فیلم “Crater” را تنها پس از 7 هفته در دسترس بودن حذف کرده است. با این حال، در مقایسه، آخرین کمپین Disney+ نسبت به مشتریان خود بسیار بدتر است. سه روز یک شوخی مطلق است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع