در صورت بروز مشکل در بازگشت، پشتیبانی گروه کمک خواهد کرد. این باید بیشتر در مورد قفل درب Abus اتفاق بیفتد، زیرا زمان بازگشت اغلب قبلاً منقضی شده است. سپس مشتریان یک برچسب بازگشتی برای بسته خود یا یک کد QR برای DHL یا Hermes از طریق پشتیبانی آمازون دریافت می کنند.
ابوس قفل درب بی سیم را اینگونه تبلیغ کرد:
Abus: قفل درب جانشین امن است
اداره فدرال امنیت اطلاعات (BSI) اخیراً در مورد استفاده از قفل درب بی سیم “HomeTec Pro CFA3000” هشدار داده است. طبق گزارش BSI مهاجمان می توانند قلعه ابوس را گول بزنند و به این ترتیب به آپارتمان ها و خانه ها دسترسی پیدا کنید. اکنون آمازون نیز به مشتریانی که در گذشته قفل درب را خریده اند واکنش نشان داده و نامه نوشته است.
به گفته ابوس، “HomeTec Pro CFA3000” یک مدل متوقف شده است که برای آن یک جانشین از مارس 2021 در دسترس بوده است. به گفته سازنده، این بی خطر است و BSI نیز هنوز هشداری صادر نکرده است. مشتریان می توانند مدل جانشین را با کد QR روی کارت کلید بسته و نشان بلوتوث روی بسته بندی قفل درب شناسایی کنند.
پس از هشدار اداره فدرال امنیت اطلاعات، آمازون هم اکنون در حال واکنش است. هر کسی که قفل Abus آسیب دیده را خریداری کرده است باید آن را به آمازون بازگرداند و قیمت خرید مسترد خواهد شد. هزینه پست نیز برگشت داده می شود. اگر مشکلی دارید، پشتیبانی به شما کمک خواهد کرد.
قفل درب Abus: آمازون مبلغ خرید را بازپرداخت می کند
در ایمیل آمازون آمده است مشتریان باید قفل درب بی سیم را به گروه ارسال کنند. استفاده بیشتر توصیه نمی شود. مشتریان باید به مرکز مرجوعی آنلاین مراجعه کرده و «معیب» را به عنوان دلیل بازگشت انتخاب کنند. به گفته آمازون، کلمه “یادآوری” باید به عنوان یک توصیف کافی باشد. هزینه های احتمالی پست توسط آمازون بازپرداخت می شود. پس از اینکه آمازون کالای برگشتی را دریافت کرد، بازپرداخت مبلغ خرید ممکن است پنج تا هفت روز کاری طول بکشد.