مشتریان نباید به این خودروهای الکتریکی امیدوار باشند

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

آیا قبلاً این را در مورد تسلا می دانستید؟

حرکت تسلا به طور کامل از جایی انجام نشده است. این خودروساز آمریکایی چندین هفته بود که هیچ سفارشی برای این دو خودروی برقی با فرمان در سمت راست در کشورهای آسیب دیده مانند استرالیا نپذیرفته بود.

وقتی صحبت از تغییر خودروی برقی می شود، بسیاری از مشتریان از خود می پرسند: آیا این یک تسلا خواهد بود؟ اکنون بسیاری از خریداران در سراسر جهان توسط خود سازنده مجبور به گفتن “نه!” هستند.

تسلا

تسلا پاکسازی می کند: این خودروهای الکترونیکی به پایان رسیده اند

در نتیجه، آنها دیگر گزینه ای برای بسیاری از مشتریان نیستند. ترافیک سمت چپ، از جمله موارد دیگر، در داخل اعمال می شود بریتانیا، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، هند، سنگاپور و تایلند. تسلا یا به مشتریان در بازارهای آسیب‌دیده پیشنهاد می‌دهد که به سمت چپ فرمان بروند (مثلاً در ژاپن و بریتانیا). یا یک کامل وجود دارد بازپرداخت برای خودروهای الکترونیکی از قبل رزرو شده.

در اینجا فقط می توانیم در مورد پیشینه حدس بزنیم. با این حال، به نظر می رسد گزینه ارائه مدل S و مدل X به عنوان فرمان راست است برای تسلا به حساب نمی آید. پس از سال ها انتظار برای نسخه های اصلاح شده خودروهای الکتریکی، مشتریان اکنون باید با پایان آن کنار بیایند.

آینده مدل 3 و مدل Y چیست؟

اما آنها لزوماً بدون تسلا کار ندارند. دو مدل حجمی e-car pioneer Model 3 و Model Y احتمالا در هر دو نسخه همچنان عرضه خواهند شد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تسلا فقط درباره دلیل آن مبهم است: این کار را کرده است تغییرات در برنامه خودرو در ایمیلی به مشتریان تحت تاثیر مدل X (منبع: Electrek) آمده است. در حالی که برخی از مشتریان در جزایر بریتانیا، استرالیا و ژاپن هنوز این گزینه را دارند که فرمان چپ را انتخاب کنند، سایر خریداران بالقوه با عواقب آن تنها می مانند.

ظاهراً تسلا تصمیمی گرفته است که مشتریان ناامید و عصبانی برخی از کشورهای جهان را بر جای خواهد گذاشت. با به روز رسانی تسلاس مدل S و مدل X با قیمت بالا، ترافیک سمت چپ به پایان رسیده است. را خودروهای برقی دیگر به اصطلاح خودروهای فرمان راست ساخته نمی شوند.