مشتریان دیگر حق انتخابی ندارند

هر فروشگاه بزرگ و سوپر مارکت بروشورهای چاپی را در منطقه توزیع می کند تا به پیشنهادات خود مراجعه کند. آنچه امروز عادی است به زودی دیگر در Rewe انجام نخواهد شد. این شرکت رسما اعلام کرده است که از جولای 2023 دیگر هیچ جزوه چاپی وجود نخواهد داشت. این باعث صرفه جویی در منابع زیر در Rewe در سال می شود:

  • 73000 تن کاغذ
  • 70000 تن CO2
  • 1.1 میلیون تن آب
  • 380 میلیون کیلووات ساعت انرژی

این تصمیم به دلیل بحران انرژی فعلی تسریع شد و اکنون زودتر از برنامه ریزی اولیه اجرا می شود (منبع: Rewe). مشتریان بیش از 3700 فروشگاه Rewe باید خود را وفق دهند. برای جبران، Rewe می خواهد بیشتر در رسانه های دیگر تبلیغ کند. اما تمرکز باید روی برنامه باشد:

REWE پیشنهادات و خدمات تحویل

REWE پیشنهادات و خدمات تحویل

اگر عادت دارید هر هفته یک بروشور چاپی از Rewe دریافت کنید، باید همین الان تغییر دهید. به خاطر حفظ محیط زیست، پروازها متوقف شد. تنها جایگزین اپلیکیشن است. سپس می تواند حتی ارزشمندتر باشد.

Rewe به جای بروشور کاملاً به برنامه متکی است

مارکو کراتزنبرگ

REWE Markt GmbH

نکته خواندن

به روز رسانی از 8. جولای 2023: Rewe اکنون رسماً پخش آگهی‌ها را متوقف کرده است. اکنون می توانید از برنامه Rewe استفاده کنید یا از طریق واتس اپ، بروشور را به صورت دیجیتالی برای شما ارسال کنید.

در اینجا نحوه صرفه جویی در هنگام خرید آورده شده است:

آیا سایر سوپرمارکت ها دنبال خواهند شد؟

مقاله اصلی:

REWE Markt GmbH

REWE - سوپر مارکت آنلاین

REWE – سوپر مارکت آنلاین

این سوال بزرگ است. Aldi، Lidl، Netto و سایر سوپرمارکت ها و تخفیفان در حال حاضر نیز در حال توزیع بروشور هستند. اگر شرکت های دیگر تجدید نظر کنند، می توان بسیاری از منابع را ذخیره کرد. در نتیجه اکثر مشتریان ضرری نخواهند داشت. شما می توانید به سادگی به بروشورهای دیجیتال در برنامه نگاه کنید. علاوه بر این، شما همیشه پیشنهادات را با خود دارید. من شخصاً فقط از وب سایت ها یا برنامه های خرده فروشان استفاده می کنم و اصلاً به بروشورهای چاپی نیازی ندارم. اما برای افراد مسن که از گوشی هوشمند استفاده نمی کنند، این می تواند یک تغییر بزرگ باشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ما در حال حاضر فعالانه تلاش می کنیم، همیشه با ارائه تخفیف در آنجا، افراد بیشتری را برای استفاده از برنامه جذب کنید. در این اپلیکیشن البته می توانید بدون هیچ مشکلی به بروشور دیجیتال و تمام پیشنهادات هفته نگاه کنید و همچنین در آینده به خوبی از پیشنهادات مطلع خواهید شد.