Vodafone ارقام تجاری جدیدی ارائه کرده است که مطمئنا باعث ایجاد سرخوشی در گروه نمی شود. فروش کاهش یافته و اپراتور شبکه مشتریان خود را در یک منطقه تجاری مهم از دست داده است. از سوی دیگر، در مناطق دیگر، ارقام دلپذیرتر به نظر می رسند.

وودافون

Vodafone: مشتریان و فروش کمتر

بر اساس ارقام سه ماهه جدید Vodafone آلمان، فروش خدمات در اپراتور شبکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 0.5 درصد کاهش یافته است. در شبکه کابلی، Vodafone مجبور بود در این کشور با برخی از مشتریان خداحافظی کنیدکسانی که ترجیح می دهند به رقابت روی بیاورند یا دیگر نیازی به ارائه تلویزیون کابلی کلاسیک ندارند. طبق آمار رسمی، وودافون در حال حاضر 79000 مشتری کمتر از قبل در شبکه کابلی دارد.

در حوزه شبکه ثابت، Vodafone در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از یک مورد صحبت می کند کاهش 1.6 درصدی تا کنون 1.59 میلیارد یورو. اپراتور شبکه همچنین مشتریان کمتری برای شکایت کابل فیبر نوری دارد. این تعداد 34000 کاهش یافت (منبع: Vodafone Germany).

به وضوح در بخش موبایل بهتر به نظر می رسد. در اینجا Vodafone می تواند به افزایش فروش 0.8 درصدی به 1.26 میلیارد یورو اشاره کند. طبق گزارش وودافون، از 2.8 میلیون سیم کارت به مجموع بیش از 67.5 میلیون سیم کارت افزایش یافته است. به گفته این شرکت، گسترش سریع شبکه 5G به موفقیت آن کمک کرده است. به گفته وودافون، 55 میلیون نفر در آلمان باید بتوانند به شبکه 5G دسترسی داشته باشند، در حالی که 5G+ یا 5G مستقل، 10 میلیون نفر هستند.

تعرفه خوب تلفن همراه چیست؟ پاسخ در ویدیو:

Vodafone: تجارت آلمان در مسیر درست است

به گفته گروه بریتانیایی Vodafone، تجارت این شرکت تابعه آلمانی در مسیر درستی قرار دارد. پیش بینی ها برای سال به طور کلی باید برآورده شود. قبل از بهره، استهلاک و مالیات با الف سود بین 15 تا 15.5 میلیارد یورو انتظار می رود. به گفته نیک رید، مدیر اجرایی Vodafone، “مشکلات آلمان” باید طبق برنامه تا پایان تابستان حل شود.