مشتریان با پیامی روشن به غول های انرژی

در میان چیزهای دیگر، بزرگترین تامین کننده انرژی آلمان تمایل جدیدی برای اطلاع رسانی از سوی مصرف کنندگان دریافت می کند عصر حس کردن: بعد از افزایش قیمت اخیر برای مشتریان در نوردراین-وستفالن، تگرگ لغو از زنگ اشتراک ارائه دهنده وجود داشت. در مقایسه با هفته های قبل از اعلام قیمت های جدید، شش برابر بیشتر لغو شد. در مقایسه با سال قبل حتی رفت اخراج ده برابر بیشتر آ.

با این حال، بسیاری از ارائه دهندگان در حال حاضر بسیار دیرتر – نه به ندرت (13 درصد) حتی تنها بر اساس درخواست صریح، به گفته Aboalarm تایید می کنند. بیش از هر دهم تایید فسخ خیلی دیر است. این باید به نیاز زیاد به مشاوره نیز مرتبط باشد: سخنگوی Eon (منبع: t-online) گفت: «از آغاز بحران انرژی، ما شاهد افزایش شدید حجم درخواست‌ها در همه کانال‌ها بوده‌ایم.» در مورد رقابت نیز وضعیت مشابه است. انبوه اخراج ها نیز احتمالاً نقش خود را ایفا کرده است.

داشتن نیروگاه بالکن خود می تواند به شما در کاهش هزینه های برق کمک کند:

پس از پایان کار: تامین کنندگان انرژی مشتریان را منتظر نگه می دارند

قراردادهای انرژی مانند برق و گاز به سادگی بخشی از هر خانواده است. تلخ است وقتی مانند اخیراً قیمت ها به اوج می رسد و مشتریان به سختی می توانند کاری انجام دهند. اما آن زمان به پایان رسیده است: اکنون مردم اخراج می شوند، مهم نیست که چه چیزی لازم باشد.

افزایش قیمت برق و گاز: مصرف کنندگان دسته جمعی ترک می کنند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

واحد محتوای گیگا

نکته خواندن

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

برای مصرف کنندگان برق و گاز که مدت هاست رنج می برند، بالاخره چیزی برگشته است چشم انداز بهبود – تا زمانی که خودتان فعال شوید و صرفاً افزایش قیمت را نپذیرید. با این حال، در بسیاری از موارد، کسانی که اخطار می دهند باید برای تایید فسخ مدت زیادی منتظر بمانند. این معمولا برای انعقاد قرارداد جدید مورد نیاز است. به طور معمول نباید بیش از یک هفته طول بکشد.

در سه ماهه اول سال 2023 تعداد فسخ قراردادهای برق و گاز نسبت به سال قبل 34 درصد افزایش یافته است. انجام آن افزایش قیمت توسط تامین کنندگان انرژی در همین حین در لانه ولدرز ارائه دهنده شایع ترین دلیل فسخ بیرون از. به گزارش Aboalarm، فسخ ویژه که عملاً همیشه با افزایش یک طرفه قیمت امکان پذیر است، با افزایش 82 درصدی تقریباً دو برابر شده است.

نکته خواندن

برای بسیاری از مشتریان، یعنی پاسخ به افزایش قیمت: فسخ، به خصوص زمانی که آنها جایگزین های ارزانی داشته باشند، “یان هندریک آنسینک، رئیس Aboalarm، در بیانیه ای توضیح می دهد. Eon با افزایش قیمت برنامه ریزی شده برای 1 ژوئن وارد می شود افزایش 971 درصدی را مشاهده کنید نسبت به سال قبل. نه تنها رهبر بازار Eon تحت تأثیر فسخ قرار می گیرد.

برای Ansink، این جای تعجب نیست. هر کسی که بخواهد به سرعت از کاهش قیمت عمده فروشی منتفع شود، می تواند این کار را انجام دهد یک قرارداد گران قیمت را لغو کنید و برای مشتریان جدید تعرفه ارزان تری در نظر بگیرید.” زیرا در حالی که ارائه دهندگان مشتریان فعلی اغلب قیمت ها را در ماه های اخیر به شدت افزایش داده اند، دوباره پیشنهادات جذابی برای مشتریان جدید وجود دارد.

یوهانس رپ (جونیور)