نتفلیکس راه را نشان داده است، دیزنی + خیلی عقب نیست: تبلیغات در خدمات استریم پولی دیگر غیر معمول نیست. تاکنون، Prime Video استثناء قابل ستایش را در اینجا ارائه کرده است. اما این باید به زودی تمام شود.
بر اساس این گزارش، این برنامه ریزی هنوز در مراحل ابتدایی است. بنابراین، مدل مشخصی از نحوه قرار دادن تبلیغات در آینده هنوز مشخص نشده است. با این حال، مشترکین احتمالاً باید در این مورد انتظار داشته باشند برای همه کسانی که ترجیح می دهند به تماشای سریال ها و فیلم ها در Prime Video بدون تبلیغات ادامه دهند، گران تر می شود.
به نظر می رسد آمازون در حال کار به سمت این موضوع است تبلیغات را در سرویس پخش محبوب Prime Video معرفی کنید. این توسط وال استریت ژورنال گزارش شده و به منابع داخلی آمازون اشاره می کند. بر این اساس، فرد می خواهد تبلیغات بیشتری را برای جبران هزینه های بالای تولیدات خود سرویس استریم انجام دهد.
نسخه:1.0.122
این همچنین نشان می دهد که تبلیغات در آمازون که اکنون مورد بحث قرار می گیرد مربوط به تریلرهای قبل یا بعد از سریال یا فیلم نیست. پس از همه، آنها در آمازون غیر معمول نیستند. در عوض، آن را در مورد بلوک های تبلیغاتی کلاسیک، که در مورد در طول یک فیلم پخش شد و این یکی قطع کردن خواهد شد
این مرحله برای سریال یا فیلم به سختی قابل تصور است. اما این نشان می دهد که آمازون در بازنگری در ارائه استریم خود خلاقیت به خرج می دهد و احتمالاً راه خود را طی می کند. در حالی که نتفلیکس یک اشتراک تبلیغاتی را معرفی کرد، ارزان تر از سطوح دیگر است، کاربران دیزنی + به زودی باید همین کار را انجام دهند برای جلوگیری از تبلیغات هزینه اضافی بپردازید. به محض اینکه مشخص شد آمازون کدام طرف را انتخاب خواهد کرد، به شما اطلاع خواهیم داد.
رهایی:2017/08/28