مسابقه سر به سر با تسلا قریب الوقوع است

رقابت چین برای آئودی و تسلا سخت‌تر می‌شود:

تسلا الگو نیست: کاهش قیمت در آئودی در دستور کار نیست

هر دو می خواهند افزایش پیدا کنند، اما اگر برنامه ها به نتیجه برسد، تغییر در سال 2023 است. سپس تسلا برای اولین بار با هدف فروش 1.8 میلیون دستگاه – احتمالاً تا 2 میلیون دستگاه از آئودی پیشی خواهد گرفت. به کل فروش توجه داشته باشید، که در آئودی همچنین برای چند سال آینده موتورهای احتراقی زیادی را شامل می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما هر وسیله ای برای این کار مناسب نیست: «می شود راه درستی برای بالا و پایین رفتن پویا با قیمت ها نیست” ینس پوتفارکن، رئیس اروپایی آئودی اخیراً به Automobilwoche توضیح داد. بنابراین هیچ کاهش قیمتی مانند آنچه تسلا اخیراً در مدل‌های خود انجام داده است، وجود نخواهد داشت تا تقاضا را افزایش دهد – با موفقیت. آئودی همچنان خود را به عنوان یک ارائه دهنده ممتاز با تعهد به قابل اعتماد بودن می بیند.

مسابقه ای رو به رو برای آئودی و تسلا است. در حالی که تسلا به طور پیوسته در حال بهبود است، برند برتر آلمانی باید برای حفظ پیشروی خود بجنگد. تقریباً همه نشانه ها حاکی از آن است که سال 2023 یک سال محوری برای رقبای آن است.

آئودی باید بازی خود را افزایش دهد: تسلا ممکن است در سال 2023 از کنار آن عبور کند

نگاهی به آمار فروش این دو برند این موضوع را ثابت می کند. آئودی در سال 2022 حدود 1.61 میلیون دستگاه خودرو فروخت. در نهایت به سراشیبی رفت. تسلا از سوی دیگر، رکوردهای فروش جدید برای سال های متوالی شکسته شده است. اخیراً، سازنده خودروهای الکتریکی از ایالات متحده آمریکا در حال حاضر رسیده است 1.37 میلیون خودروهای فروخته شده

تسلا آن را به خودروسازان باسابقه نشان داده است و از بسیاری جهات معیاری برای خودروهای الکتریکی است. آئودی همچنین در ابتدا با مدل e-tron آشنا شد و شهرت خوبی در بین مشتریان خودروهای برقی ایجاد کرد. اما حالا خودروساز آلمانی روز به روز بیشتر عقب می‌افتد. در اوایل امسال، Ingolstadt می تواند عقب افتادن از تسلا

اما نباید اینطور بماند، آئودی در حال برنامه ریزی یک مدل تهاجمی جدید است: «ما داریم می آوریم بیش از بیست مدل در دو سال آینده که بیش از نیمی از آنها کاملاً برقی خواهند بود. مارکوس دوزمان، رئیس آئودی، به Frankfurter Allgemeine Zeitung (از طریق Automobilwoche) توضیح می دهد. با پیشنهاد یکی از قبل پاکسازی می کرد دست بالا نسبت به تسلا تا کنون، این برند آمریکایی تنها چهار خودروی الکتریکی ارائه کرده است، اما همه آنها موفق تر هستند. با انتخاب بیشتر، آئودی می خواهد روند نزولی را معکوس کند.