مرگ: تلویزیون برنامه را تغییر می دهد



دنیای هنر با یک نماد فقیرتر است: جین بیرکین مرده است، مهمتر از همه، دونوازی “Je t’aime… moi non plus” خواننده و بازیگر را به شهرت رساند. به افتخار بیرکین، ARTE برنامه فردا را تغییر می دهد و یک شب کامل را به او اختصاص می دهد.

عشق، شهوت و اشتیاق: احتمال زیادی وجود دارد که این سه کلمه شما را به شنیدن “Je t’aime… moi non plus” وادار کنند. دوئتی که جین بیرکین با سرژ گینزبورگ در سال 1969 ضبط کرد به سرود آزادی جنسی تبدیل شده است. ناله های عاشقانه در آهنگ کالت باعث رسوایی واقعی در آن زمان شد. برخی از ایستگاه های رادیویی، از جمله بی بی سی، این عنوان را برای مدتی نمایه کردند.

ARTE برنامه تلویزیونی را در مورد مرگ جین بیرکین تغییر می دهد

اگر می خواهید درباره خواننده و بازیگر فرانسوی-بریتانیایی بیشتر بدانید، فردا جمعه فرصت. به افتخار بیرکین که اخیراً درگذشته است، ARTE در حال تغییر برنامه است. در 21 جولای صدا و سیمای فرهنگی گسترده ای را نشان می دهد شب تم (منبع: Kino.de)

در شروع می شود ساعت 9:45 بعد از ظهر با مستندات “جین بیرکین – میوز، نماد جنسی، نماد.” بلافاصله در ساعت 10:40 شب با “بلوند بلند با موهای قرمز” دنبال می شود. بیرکین در فیلم کمدی سال 1974 نقش ستاره سینما “جکی لوگان” را بازی می کند.

تم شب در ساعت 12:15 صبح با ضبط کنسرت به پایان می رسد. بیرکین به افتخار سرژ گینزبورگ که بیش از ده سال با او رابطه داشت، کنسرتی ادای احترام در سال 1991 در کازینو د پاریس برگزار کرد.

اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، اکنون می‌توانید همه برنامه‌های شب موضوعی را پیدا کنید همچنین در کتابخانه رسانه ای ARTE.

بسیاری از ستارگان سرشناس سینما و تلویزیون سال گذشته ما را ترک کردند:

مسابقات آزمایشی اف سی بایرن باعث تغییراتی در RTL می شود

نه تنها در ARTE یک برنامه در خانه تغییر می کند، RTL نیز برنامه تلویزیونی معمول خود را تغییر می دهد. دلیل آن یک مرگ نیست، بلکه مسابقات آزمایشی توسط اف سی بایرن مونیخ است. بینندگان RTL باید بدون صابون روزانه “Unter Uns”، از جمله چیزهای دیگر، کار کنند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع